Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

kalle anka och...

Skrivet av bodil anka *vv* +12,2*jul*
...jag har likadanna fötter!!! *ler* nä, inte riktigt mina är ju inte oranga!!! *s* men dom é breda!
fruktansvärt breda!!!!

har ju iofs alltid varit bred framtill på foten, men nu efter alex är det ännu värre... innan har ja galltid kunnat ha storlek 38-38,5 på skor... men nu é det för trång... på bredden, för om jag provar ett par skor i storlek 39 så blir de för stora på lägnden! *suck*

ska det va så?! min mamma sa att hon hade fått större fötter efter sitt första barn (min bror)...

är det vanligt att det é så? och nu till den viktigaste frågan!!! kan dom bli mindre?? alltså jag vet ju att när man går ner i vikt så går ju även fingrarna ner... gör fötterna det oxå??? någon som vet? någon som har samma problem???

och grattis till alla som gått ner!!! härligt att se att vi bara blir mindre och mindre...*ler*
Svar på tråden: kalle anka och...

också jag

Skrivet av  Mi +13,5 jul
fick större fötter efter graviditet och förlossning! Jag märkte det redan efter min första son, gick från en klockren 38 till 38, 5 eller oftast 39 - beror på typ av skor. Stövlar (gummi) eller kängor modell grövre kan jag fortfarande ha 38 medan 39 gäller för finskor o dyl. Det sägs att ligamenten i fötterna "töjs" och de kan bli bredare, plattare liksom! Tänk så här istället, du står stadigare på jorden!
 

När jag väntade vår son..

Skrivet av  Lisbettan
för precis sex år sedan så blev mina fötter fruktansvärt svullna. Vaddå anka, elefant snarare - det var jättehemskt! Efter det har jag också gått upp drygt en storlek i skor. Tyvärr har det inte blivit bättre på dessa åren för mig men jag har dålig cirkulation i benen och de gör ju säkert sitt till.
 

jag mé...

Skrivet av  barbamamma vv +12,2 till jul
....fick större fötter efter att jag födit barn. Hade 37-38 innan. Nu får jag kolla på 40-41
 

jodå,

Skrivet av  Maria vv +13,7 *jul*
stora breda fötter här också... hoppas jag kommer krympa dem lite iallafall - som det är nu måste jag titta efter extrabreda skor om jag ska ha något lite finare på fötterna... de italienska affärerna går jag inte ens in i - även om skorna är snygga
 

Japp, Kajsa Anka räcker upp en hand! imt

Skrivet av  Big Mama 12,2 *jul*
g
 

Artiklar från Familjeliv