Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

kl 7.05 imorse.....

Skrivet av barbamamma +10.6 *jul*
...ångade jag iväg på en promenad i 1 timme. Det var så himla skönt, duggade lite lätt hela tiden medans jag gick. Nu så har jag precis ätit en god frukost bestående av 3 rostade mackor med 4%-lättost med massor av gurka och tomat på + 2 äggvitor med lite kaviar........till det en stor kopp the som jag sitter med framför datorn och njuter av just nu.

Hoppas ni får en härlig lördag alla.
Kramar
Svar på tråden: kl 7.05 imorse.....

Duktiga du!

Skrivet av  Mirim 126*jul*
Gud vad härligt. Kanske nåt för mig imorgon bitti om maken går upp med sonen. *S*

Superduktigt gjort av dig. Jag ska snart oxå mumsa te och frukost. :)
 

WoW

Skrivet av  Petra 76kg
Tänk om jag hade den energin..*S*
Idag har jag skickat iväg min stora pojka (95:an) & sambon till Onsjövallen utanför Fag. på fotbollsturnering :O)
Själv är jag hemma med en liten sjuk pojke :( Vill ju åka till Höstyran...Skall du ut?
Fast det var ju inget höjdarväder :(
 

vi var ner till yran igår....

Skrivet av  barbamamma +10.6 *jul*
....men det tog inte lång stund att gå igenom det. Det blir mindre och mindre för varje år som går. Lite synd tycker jag, det är ju inte så ofta det är någonting i våra trakter eller hur?
Får väl försöka övertala sambon att åka till kopparbergs-marknad. Brukar ni åka dit?
 

Kopparbergs

Skrivet av  Petra
är GIVEN ;)
*Älskar marknader!!!*
Japp dit ska vi! Tycker det är så skoj att gå runt & bara kika på alla saker! Sen finns det vissa saker vi alltid köper.
Men iår skall vi inte ha den lille med oss.....*sprang för livet förra året för att hinna med honom*
 

Oj, hjälp vad hurtigt =)

Skrivet av  Loppilej
*ler* Vad duktigt att knalla iväg direkt på morgonen!
 

det är så skönt....

Skrivet av  barbamamma +10.6 *jul*
....både att vara ute och gå tidigt på morgonen sen att man har det gjort och behöver inte tänka på motion för resten av dagen.

Sen så sägs det ju att man bränner mest när man motionerar direkt på morgonen
 

Du och dina äggvitor..=)

Skrivet av  gabs +6,4*jul*
Får jag fråga vad du gör med alla gulor?
 

jag kastar dom.....

Skrivet av  barbamamma +10.6 *jul*
....tycker dom är såååå äckliga.
 

Starkt jobbat Barbamamma!!

Skrivet av  Helen 13,8 kg kvar till mål!
Själv har jag inte kommit utanför dörren än...men jag har dammat, skrubbat och dammsugit i 2 timmar så lite motion har nog jag också fått. Nu ligger tjejen och sover, men sen blir det långpromme ut i blåsten.
kramis