Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

¤¤Gomorron¤¤

Skrivet av UlrikaT*VV*
Här är man uppe med tuppen som vanligt.=)) Somnade i soffan ganska tidigt igår.
Har lite värk i ryggen, men inte alls som förut.

Åt lite ost igår kväll. Det blev 2 digestive med Roqueforteost på. Lite godis vart det oxå. Men idag ska jag INGET ha.

Ska slänga i lite toning i håret idag. Fick ett paket av min frissa. Min färg mattas av så himla fort. Så nu ska jag ha färg igen. Det är en Röd färg från Wella som jag trivs med.

Nu ska jag iaf sätta mig med en stor kopp kaffe och tända lite ljus.

Jag kommer att sakna Er idag. Men jag kanske tittar förbi mellan varven iaf.=))

Kramisar
Svar på tråden: ¤¤Gomorron¤¤

morrn...

Skrivet av  anna med jenny vv
sitter här med honungsté och varma källarfranska med marmelad.. har ovhså tänt ett ljus, har ni aldrig testat ikeas doftljus så prova! dels luktar dom uuunderbart när dom är tända , men dom luktar liksom i hela huset när dom bara står ochså.... *kram och ha en bra dag* själv ska jag på julmarknad och sen blir det lussekatts bak!
 

morrn morrn....

Skrivet av  barbamamma *vv+vgtj*
....vi fick sova till 7.10 sen kom Oscar och nu har vi precis gått upp.

Upptäckte imorse att jag har fått mens, börjar kolla i min almenacka och jag har glömt tagit min p-spruta. Ska ta den på måndag på jobbet, trökigt är det och jag hoppas verkligen att det inte visar sig på vågen på tisdag.

Idag ska vi åka till morgongåva utanför sala, det ska vara någon stor affär där typ outlet så vi tänkte kolla in det idag.

Ha en bra dag
*kram*
 

Godmorgon

Skrivet av  GunillaH +20,8 *maj*
Har nyss gjort egen saftglögg.Jag tog iallafall 2 dl högkonc. och 8 dl vatten till en påse kryddor (återkommer med resultat).
Snart ska jag äta frukost (gröt och knäckemacka) sen ska jag baka vörtbröd och kanske lussebullar också.

Ha en bra dag :)
 

Godmorgon........

Skrivet av  Hedda +18 -0.7 *maj*
Här är det bra. Jag ställde väckaren idag för jag ska åka iväg på ett loppis. Hoppas det finns nåt bra att fynda.

 

Artiklar från Familjeliv