Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

¨Ni kommer inte att se mig så mycket...

Skrivet av S-J, minus 12½ kg. 7½ kvar *sund kost och motion*
.. på dagtid under veckorna framöver. Operation "dra ner på surf-kostnaden" har inletts. Tittar bara in som hastigast.... Och läser med noga på kvällarna och helgerna istället. Skulle ni vija mig nåt så skriv mitt namn i rubriken. För jag kollar alltid bakåt och står det mitt namn så läser jag såklart inlägget *s* Men jag har ingen chans att läsa alla, inte ens de flesta, av de tidigare inläggen.

Igår åt jag som sagt på tok för lite. Men med tanke på att jag brukar kunna frossa rätt bra under mensen så kanske det inte var så illa ändå? *ler* Hellre för lite än för mycket, i alla fall om det bara händer då och då.

Idag, om jag håller mig till matplanen resten av dagen, hamnar jag på ca 1200 kcal varav drygt 20% från fett, drygt 20% från protein och knappt 60% från kolhydrater. Fortfarande lite lite.. men betydligt mer än igår *ler*

Motion blir det i form av först ca en halv mils promenad till bowlinghallen och sedan en dryg timmes klot-kastande där *s*

Ha en bra dag allihopa.
Svar på tråden: ¨Ni kommer inte att se mig så mycket...

S-J det blir

Skrivet av  Tinadin *+4,5kg påsk*
samma för mig. Har ju surfat från jobbet i storutsträckning pga för lite arbetsbelstning, vilket i och för sig har varit väldigt trevligt. Men det är ju inte riktigt därför jag jobbar...

Så det kommer nog att gälla samma regler för mig...

Kramisar
 

Men du..

Skrivet av  Mmaria
använd SÖK däruppe till höger och sök efter ditt nick i rubriken.. :-) Använder jag när jag är ute o reser o inte kan sitta SÅ länge vid dumburken som här!
 

Jag kommer oxå....

Skrivet av  Ulrik@ *+6,9kg PÅSK*
att dra ner på mitt surfande snart. Den 1 mars startar ju firman och då kommer jag inte kunna va här och terra på dagtid.

Vi syns på kvällar & helger sen!

Kramisar
 

Artiklar från Familjeliv