Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hjäääälp

Skrivet av Deppig Pebbles
Har som ordinarie viktdag Fredag men vägde mig i måndags för midsommarutmaningen och nu enligt min Fredagsvägning så har jag stått stilla i 3v på samma vikt 81,8kg. Ska jag gå ner från 22 points till 20 points eller ska jag börja ha måndag som ordinarie viktdag för i måndags vägde jag 81,6kg.???
Kör Viktväktarna på egen hand. Snälla känner mig jättedeppig efter nu 3;e veckans samma vikt.Gränsen går för att gå ner i points är 80kg och jag väger nu 81,8. Snälla snälla ni hjälp mig :-((
Svar på tråden: hjäääälp

Upp med hakan bruden!

Skrivet av  Ulrik@


DRicker du tillräckligt med vatten på dagarna?
Frukt?
Grönsaker?

Får du i dig fett som du ska?

Man hamnar på platåer ibland och det är vanligt.

KÄMPA PÅ NU!

Peppnings kramar i massor till dig!

 

Har råkat ut för samma

Skrivet av  ejbe
fenomen. Inge kul när det händer, man kämpar å kämpar å det händer precis _ingenting_ :-( När det stod still för mig så har jag gått ner i points och det har hjälpt, låg som du "på gränsen". Nu står jag still igen :-( fast nu beror det nog mer på att jag äter för många points *fy skäms på mig*. Skyller på amningen att jag är så satans hungrig. Åsså är jag inte heller sååå motiverad (just nu) till att få bort de sista 4-5 kilona.
 

förslag

Skrivet av  Jennie, VV, guldmedlem
dra ner 1 point nu och 1 till när du är under 80 kg. jag stod tvärstill i vikt precis före 80 kg så när jag vägde 75 kg drog jag ner 1 points till i förskott på 70-kilosgränsen så att säga och då gick det mycket bättre. Nästan ingen platå alls.
Du är snart av platån!
 

Har samma problem

Skrivet av  Maria H VV *+5 midsommar*
Så här har det sett ut åt mig den senaste tiden:
16-feb 83,8
23-feb 83,2
02-mar 83,2
09-mar 81,8
16-mar 81,8
23-mar 80,8
30-mar 80,4
06-apr 80
13-apr 80,8
Jag har min platå jag med och jag har provat både 22 points och 20 points.
Jag lyckades ju gå upp till påsk så jag hade ett mått att äta 22p under påsken men det blev mer.
Nu denna vecka har jag ätit 20 för att kompensera lite och enligt min våg så ser det ganska OK ut men jag är nog ändå inte under 80 på söndag. Jag har ju lyckats gå upp ca 1,5-2 kg under påsken

Tror som någon sa att du kan prova med att äta 21 p. Man måste nog laborera lite tror jag. Men det är svårt.
 

Artiklar från Familjeliv