Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

HEJ K~L, Åse & Margut!

Skrivet av Ä~tina
Tack för era inlägg ang CB *skratt*
Det är inte så märkvärdigt för mig, jag menar jag ska inte gå på ren kur.
Jag har litet tankar & funderingar och har beställt (du frågade Margut)alla smaker (tror jag) utom cappucino.
Jag vet inte när jag ska börja eller hur det ska kännas.Har som sagt en del funderingar.

Tack för ert stöd (tips emottages tacksamt).
Kul att se dig igen Åse!Hur tycker du HV funkar?
K~L, hur går det med din träning?
Margut nyfiken i en strut *ler* tack för ditt tidigare inlägg. Trevligt.

Kram på er!!!!
Svar på tråden: HEJ K~L, Åse & Margut!

K~L igen,

Skrivet av  Ä~tina
jag känner inte till mailinglistan.

Hur fungerar den?Orkar du berätta?Trevlig helg.
Kram,Tina
 

Knappt...

Skrivet av  KL / Mat & dryck samt CB
.. då mina armar är möra efter styrkepasset idag :)

Men hur mailinglistor fungerar kan du läsa här:

http://www.kanalen.org/om_mailinglistor.php

Och själva Cambridgelistan hittar du här:

http://www.kanalen.org/mailinglistor.php?frame=1&sok=1&sokres=1&listnamnet=cambr&fritext=&x=0&y=0

Det är Anne som driver listan f.ö

Tycker den är jättebra att ha då man kan prata specifika CB-frågor och funderingar.
 

*ler* ska du vila i morgon då?

Skrivet av  Ä~tina
Tack för svaret!
 

Ren kur behövs ju def. inte ...

Skrivet av  KL / Mat & dryck samt CB
... för att gå ner i vikt. Jag har ju trots allt gått merparten på blandad kur, och tycker det gått bra :)

Med träningen går det strålande. Körde ett styrkepass i eftermiddags och har kondition nu i morgon och på Söndag. Min man har också börjat träna så vi är tillsammans å gymmet, vilket är rätt peppande, och kul. Jag njuter enormt av att - just nu iaf - ta mer i magpress än vad han gör :P

Men jag gillar det, mycket mer än jag trodde jag skulle göra.
 

Tack för

Skrivet av  Ä~tina
att jag får ta del, kul att läsa K~L.

Kul att ni gör detta i hop.
 

Hallå!

Skrivet av  Åse HV +5,5 kg
En kombinerad kur är ju effektiv även den! Så jag fortsätter med Lycka till! *ler*

Tja, jag har ju bara kört HV en dag än så länge, men jag vet inte jag... Jag vill kunna lägga in enskilda nya produkter, men det enda som verkar gå är att lägga in hela menyer vilket iofs också är bra att kunna göra.

Jag äter en Nutrilettbar och frukt som lunch på åtminstone vardagarna och därför vore det smidigt om jag kunde få in dem där. Den enda nutriletten som var inne i min version av HV är påsarna... På demoversionen fanns alla sorter utom den nyaste Toffee\'n...

Jag ställde en fråga tidigare idag men vad jag vet så är det ingen som svarat. *snyft*

Kram på dig och god natt! Jag har ont i fingrarna nu efter att ha spacklat hela eftermiddagen plus några timmar nu på kvällen. *kul*
 

Vilken fråga?jag har inte kommit hit förrän

Skrivet av  Ä~tina
i kväll Åse.

Snälla ställ den igen!*ler*
 

Artiklar från Familjeliv