Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur mycket viktminskn, med nutrulette

Skrivet av klara
kan man uppnå på ren kur i 4 veckor någon som har hört eller har egen erfarenhet av det.
Svar på tråden: hur mycket viktminskn, med nutrulette

på ren kur

Skrivet av  Filippa & Novalie-02 & Miranda -03
lrä du säkert gå ner 2-3 kg i veckan. lätt. men det är nog bra jobbigt, hungern blir nog olidlig...jag kör Nutrilett dryck 2-3 ggr/dag en naturdiet bar 1 ggr/dag och vanlig middag med familjen 1 gång/dag och det funkar kalas, har gått ner en del, på 3½ v. kasnek 4 kg.
 

enbart nutrilett i 4 veckor

Skrivet av  Linda *HV -9.5 av 22 kg*
är kanske inte och rekomendera...det står väl högst 2 veckor med enbart nutrilett och sen ska man rådfråga läkare eller liknande.
Men man kan ju gå ner ungefär 3 kilo i veckan med enbart nutrilett så på 4 veckor skulle det kanske bli ca 10 kilo.
 

Jag har gått ner massor

Skrivet av  Tjock-Fia 89 kg (startvikt 120 kg)
Hej !

Fast jag har inte ätit BARA Nutrilett utan bytt ut ett eller 2 mål. Det har funkat skitbra. Som någon skrev så är det inte att rekommendera att äta Nutrilett i 4 veckor - börja med 2, och håller du dig till ren kur är jag säker på att du går ner 4-6 kg. Men sen gäller det att inte börja äta "som vanligt" igen, för då går du upp allt igen. Se Nutrilett som en rivstart och lägg sedan om dina matvanor så ska du se att det går bra. Lycka till :)
 

Går på Naturdiet

Skrivet av  Karin
Och har hållt på i 1 vecka nu. Min kropp ställde in sig på svält och svarade med att gå upp 1kg på 5 dagar, sen hade jag en svullodag och nu har jag gått ner 1 kg igen. Vet inte alls hur jag ska göra för att det ska bli "lagom".