Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

♥ GoD Morgon! ♥

Skrivet av • Sandra •
Hoppas alla sovit gott!?

Själv så är jg megasuperdupertrött och skulle helst
av allt lägga mig i sängen igen och dra täcket över
huvudet och sova heeela dagen! Men det går ju inte!
Planer för idag är att åka till en kompis och fika,
eventuellt en sväng på affärn och ikväll ska jag jobba
IGEN.. Dag 5 av 8. Vad skönt det ska bli när allt
detta jobbande är över...! *phew*

Kram på er alla, jag tänker på er!
Svar på tråden: ♥ GoD Morgon! ♥

Godmorgon

Skrivet av  Marianne -24kg VV *I mål*
på dig med. Man blir glad i hela kroppen när man ser din fina rubrik med hjärtan : ))

Själv är jag oxå trött med 2 barn som tycker det är lagom att vakna 06:30 på en söndagsmorgon *suck*. Men dom är så himla goa så man blir bara glad av att bli väckt (nästan *ler*).
Just nu sitter dom uppkurade i soffan med ett täcke om sig och kollar på Bollibompa så då kan jag ju sitta här en stund med en kaffekopp, inte dumt.
Resten av dagen blir ganska lugn. Stora tjejen ska på simskola och sen ska jag springa en sväng men sen är det lugna gatan tills i kväll då det är veckofinal i Fame Factory.. mmm då ska jag äta nåt gott tror jag *myser*.
Ha en bra dag på jobbet och alla andra ha en bra söndag *kram*
 

Morrn morrn!

Skrivet av  Helene
Hu, så tidigt man får gå upp numera!
Jag och sambon sover annars gärna länge, dotter vaknar helst inte före tio och t o m hundarna är några sjusovare. Meeen... För ettåetthalvt år sedan föddes lille Tusse (fast han heter Pontus) och nu när man plötsligen inte kan reglera hans sovande som förr, är livet minst sagt annorlunda på morgnarna.
Men man upptäcker nya sidor av världen så här dags. Och våra morgontimmar är det mysigaste som finns. Om man bara varit piggare!
 

godmorgon Sandra..

Skrivet av  Anna J, *HV, -12,4kg sedan jan-03*
här har man precis fixat frukost och påkläddning till sonen och gubben för hockeyträning, själv ska jag promenera dit och kolla, men måste bara in här först!

Går hem från ishallen igen och en fikar vi nog och softar en stund, jag tänkte köra lite styrketräning+städning av huset.

Har tagit fram kycklingklubbor till lunch/middag(det får bli vid 3-4-tiden)övriga måltider får bli nåt lätt.

solen skiner i stockholm,massa snö och -7grader