Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

♥ Vad har ni för planer för dagen? ♥

Skrivet av • Sandra +1,5 kg till påsk •
Själv så ska jag ut på långprommis, skall en sväng
ner på stan och kika efter lite bodys till lilleman!
Skall bli så skönt att komma ut i det strålande vädret :) Hoppas alla får en fin fin dag!

Kram!
Svar på tråden: ♥ Vad har ni för planer för dagen? ♥

Åh,

Skrivet av  Kristina S, Jonas mamma *ny här*
vad härligt det låter med långpromenad och fint väder! Här är det lite snö i luften, men den smälter när den hamnar på marken. Hur gammal är boddybäraren, om man får fråga...min son är 1,5 år.

Jag ska jobba en stund till, sen kommer maken hem. Vi skolar in sonen på dagis just nu och jag ska gå dit efteråt. Det är första gången så det blir spännande.

Hoppas komma ut på en promenad också, annars är det inte så mycket inplanerat idag. En helt vanlig vardag för min del.

Hälsningar,
(http://hometown.aol.de/kristinastaude/homepage/howto.html)
 

Han är 7 månaader :)

Skrivet av  • Sandra +1,5 kg till påsk •
Och vääärldens sötaste! :)

Har tyvärr ingen bild på honom på nätet så jag kan
visa men det kommer så småningom, bara jag får fingrarna ur... och gör en hemsida!

Hoppas du också kommer ut på prommis! :))

Kram!
 

Är hemma

Skrivet av  Kat
med lillebror 2 månader och sjuk storebror snart 9 år. Tänkte dock försöka ta en promenad i solen under förmiddagen ... om inte annat för att köpa en tidining till storebror som börjar tycka att det är tråkigt att vara hemma. Lite städning blir det väl också.
 

Jobba

Skrivet av  P + 2,2 kg till påsk
jobba och jobba!
 

Jag ska

Skrivet av  pyron +3.5 till påsk
först till bvc för att Simon ska få vaccination (om dem inte anser att han är förkyld), ska även väga honom och hoppas att han gått upp i vikt.
Sen blir det långprommenad i den fina solen.

I eftermiddag ska jag och mina barn leta upp nån rolig lekplats att leka på. (även om han inte vill, man kan inte sitta inne varje dag).

Kram
 

Längdskidor med sambon

Skrivet av  sockerfia
blir det. Han har friveckan och vi har hela dagarn för oss själva!Lillen får berika svärmors vardag.
 

Ta det lugnt!

Skrivet av  Hanna -Liv, Es och F
Har redan varit med om för mycket....hörde något tråkigt från lillkillen och har varit i kontakt med dagis....sådana där saker mammor måste lägga sig i, även om önskade att man kunde blunda!

Idag ska jag gå ut och gå, vila mig inför morgondagen då jag ska tvätta hela förmiddagen.
Hämta sonen vid tre och sedan är det full fart....
Kanske blir det gympa ikväll, kanske inte vi får se!
 

Jag ska..

Skrivet av  Kristin +3 kg påsk
försöka att sy om ett par byxor (de vet de där jag hade på mig igår.. tänkte försöka sätta snören längs ner på benen), läsa lite mer kurslitteratur och sen till skolan på em. Ikväll blir det slapp och kanske lite mer plugga! Ha det så trevligt på stan!
 

Det är inte mycket,

Skrivet av  Becka med 3barn *-3kg. av20kg. sedan 1mars*
är hemma med båda flickorna på 7månader & 3½år, den äldre var på sjukhus och blev nedsövd igår, så hon behöver ta igen sig och vila. Min man kommer inte hem förrän jättesent, så det blir nog tyvärr ingen promenad fastän jag läääängtar efter en. Skall städa och plocka upp, hänga tvätt och sånt nödvändigt med trist.
 

Simma, promenera, städa, skicka..

Skrivet av  S-J *fettviktminskningsfasen v.3*
.. iväg lite nya adoptionspapper till översättning, försöka få tag på min läkare igen, äta, dricka... ja där har du min dag ;)
 

Artiklar från Familjeliv