Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

♥ God Morgon! ♥

Skrivet av • Sandra +1,5 kg påsk •
Vet egentligen inte varför jag skriver och skriver eftersom jag de senaste 3 dagarna knappt fått ett endast svar på mina inlägg - jag börjar tröttna..
Men skitsamma. Hoppas ni alla får en fin fin dag i alla fall.. Vi ska fixa lite med bilen här uppe i sundsvall innan vi far hemåt gävle igen..!

Kram!
Svar på tråden: ♥ God Morgon! ♥

God morgon!

Skrivet av  My
Fast vetesjutton om den är god. Startade dagen med en bit tårta som var över efter kalasdet igår.
Fy på mig *smiskar mig själv på fingrarna*
Det får bli nya tag imorgon.
Hoppas du får lite fler svar framöver, jag vet hur det känns att skriva inlägg och kanske få ett svar, inget roligt. Särskilt inte när någon skriver efter om nästan samma sak och får massor.

Kramisar
 

Jag tycker

Skrivet av  medicinbollen
att det lät som en väldigt _god_ morgon. fast du har rätt - inte så bra för vikten.

Men vänta inte till imorr´n med nua tag. vad sägs om nu?!

Ha en bättre dag än morgon ;-)
 

Du har rätt

Skrivet av  My
Det smakade faktiskt bättre än igår.
JAg skall ta mig i skinnet och äta riktigt direkt.
Tack för peppet.
 

Jag vet varför!

Skrivet av  medicinbollen
För att människan inne på "synpunkter och frågor" drog ner på stämningen här inne. Men fy den som ger sig. Jag har också varit lite låg i några dagar men vill få fart här inne igen.

vet inte riktigt vad jag ska göra idag. är ensam med barnen så visst kommer vi att gå ut men det blir knappast motion.

Hoppas att ni inte har problem med bilen om ni ska åka med den från Sundsvall till Gävle!
Ha en bra dag!
 

Synpunkter & frågor?

Skrivet av  • Sandra •
Vänta nu lite här.. Vad menar du?
Det är garanterat NÅT jag har missat nu..
Dragit ner stämningen? VAdå?
Berätta gärna, nyfiken!?

Kram, Sandra som vill ha lika bra stämning här
som vi alltid har haft ju..! :)
 

Under fn-snack!

Skrivet av  medicinbollen
Fast det är bättre att inte läsa. Vi drar ett streck över allt och startar upp med glada tag och hoppas att alla känner sig välkomna här
 

För sent, jag har läst..

Skrivet av  • Sandra +1,5 kg påsk •
... Vilket jävla riksPUCKO...
Jaja jag ORKAR INTE bry mig om sånna där
omogna människor som inte kan annat
än att klaga på andra folk..

*drar ett streck över det*
 

Men du!

Skrivet av  Big Mama
Då svarar jag nu ;-)

Jag sålde min bil i går så då har man ett bekymmer mindre!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, tror vi tar en tur ut på landet och hälsar på mina föräldrar.

Ha det gott.
 

Hej Sandra!

Skrivet av  Bumba *+0,9kg till Påsk*
Förstår att du börjar tröttna på att inte få många svar, men jag tycker om att läsa det du skriver.
Jag svarar inte så ofta men jag läser allt, får nog ta och svara lite oftare.
Hoppas att ni får en bra resa hem, här i Gästrikland har vi fått ny snö under natten:-(
**Kram**
 

Hej Sandra!

Skrivet av  Tant Eva *9,7 kg mål*
Har varit lite låg här ett tag, jag brukar vara duktigare på att svara på inlägg. Ska genast skärpa mig *s*

Antar att ni är på väg redan, så det är väl inte lönt att be er köra försiktigt, så jag säger väl välkommen hem i stället *s*
 

Sandra!

Skrivet av  bettis
Var inte ledsen för det. Jag gjorde tre försök här innan jag fick mitt första svar. Du får inte ta åt dig! STANNA!!! Tror bara du har haft otur. kram
 

inte jag heller

Skrivet av  Linda m. Viggo 12 juni (T-00, L-02)
verkar som om alla andra får massor med svar medans typ en elelr inte ens det svarar på mina inlägg.
Lite trist men men jag är väl en tråkig figur kanske *s*
 

Vet du...

Skrivet av  medicinbollen
det är väldigt många inlägg som får ett eller ett par svar. Kolla lite får du se.
Det är mest frågor, pepp och grattis som får mååånga svar!

Jag har också inlägg med noll svar/ kommentarer. Speciellt om jag "bara" berättar något. Så skriv vidare du. Du är nog inte tråkigare än oss andra.

Ha en bra dag!
 

Linda!

Skrivet av  bettis
Nejdå - Du är inte någon tråkig figur!!! Själv gjorde jag tre försök innan någon överhuvudtaget svarade här (innan min definitiva entré vid nyår). Jag tror bara det är otur! Kämpa på - du har ju varit JÄTTEDUKTIG!
kram