Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

• Påskrapport.... SUCK..... •

Skrivet av • Sandra + några kilo till påsk •
Som jag sa, jag har fastnat... 106,2 kg idag.
Pendlar mellan 106,2 - 106,7 kg. *galen*
Svar på tråden: • Påskrapport.... SUCK..... •

Bra att

Skrivet av  medicinbollen.
du inte gått upp!!! Du hade ju lite fest förra helgen. Det måste man ha ibland. Då kanske det inte blir ett minus just den veckan. Nu har du stått och stampat på denna vikt en stund så nu släpper det snart!!
Nästa vecka är din vecka!
 

Kanske inte mycke till svar men...

Skrivet av  Monica Start; 94kg Nu; 78kg Mål; ca 72kg
...Snart ger det sig ska du se...O så länge man inte går upp...

*kram*
 

Har stått still länge....

Skrivet av  Åj67 +16,6 kg -> mål +1 kg -> påsk
Så jag vet hur det är. Så himla tråkigt men om man inte ger sig så kommer det att lossna till slut. Jag fick "nog" förra måndagen och bestämde mig för att nu j--lar skall jag se till att fixa det här.

Började skriva ner allt jag åt och resultatet var att jag först gick upp! 1 kg men sen lossnade 2 kg på bara en vecka så det går om man bara ger sig den på det.

Kram Åse
 

FORTSÄTT

Skrivet av  Hanna -Liv, Es och F
Det är trist med platåer. Det viktiga är att det är en verklig platå, att man vet att man skött sig och inte börjat släppa efter. För jag lovar, att de platåerna är man snart förbi! Jag vet att det är trist, men min viktnedgång har varit ryckig, även om jag skött mig (När jag inte skött mig har den ju också varit ryckig men det är ju en annan sak *ler*)

Jag har iallfall upplevt det du gör och upplever det varje månad, men ändå har jag gått ner mer än 24 kilo nu, (startade ju på 118,9 kg)


GE DIG INTE! TAPPET KOMMER!
 

Snart lossnar det.

Skrivet av  Cilla VV *-1,2/34,2*
Kämpa på nu, gumman! Kram
 

Det är bara att ta nya tag...

Skrivet av  Mia KL +1,8 kg (delmål10%) igen
och fortsätta, inte ge upp.

Stor peppkram
 

Sitter också fast...

Skrivet av  Anna J*HV*
jag känner som du, jag sitter också fast, pendlar ca 100g varje vecka upp/ner.
Så trist.
Jag har börjat träna lite mer men tycker ändå att jag äter inom ramarna med nån liten utsvävning nån dag i veckan.

Vi får peppa varndra och hoppas på att det snart lossnar igen
 

Artiklar från Familjeliv