Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

♥ Underbar dag idag! ♥

Skrivet av •Catharina VK -23.3/30-36• VGTP
Nu har jag precis varit ute en sväng med minstingen. Stora tjejen är på dagis 9-14 idag.
Det blev totalt 45 minuter rask promenad. På hemvägen stannade vi till på en lekplats.
Jag satte Ellen i en babygunga & mig själv på en däckgunga intill. Så satt vi där & gungade sakta och bara njöt av livet!
Ellen sken ikapp med solen, och själv kände jag mig underbart lugn på nåt vis. Det var härligt att koppla bort stress, koppla bort alla "måsten" & "bör"... att bara få vara!

Vi stannade i 35 minuter på lekplatsen. Det blev lek i sanden, lite rutschbaneåkande & så gungandet. En stund satt vi bara i gräset & snackade lite (mest jag, lillan kan inte så många ord ännu). :-)
Det var ingen annan där, så det var tyst, lugnt & skönt. Bara Ellens skratt & fågelkvitter som hördes!

Tänk om varje dag kunde kännas såhär! Avkopplande & lycklig!

På hemvägen gick jag utan jacka, bara långbyxor & t-shirt. Det är varmt & skönt ute - känner mig så glad idag!!

Hittills har jag bara druckit en Naturdiet-tetra. Nu ska jag gå & mixa mig en Björnbär/Hallon-smoothie.

KRAM,

Svar på tråden: ♥ Underbar dag idag! ♥

Här har det vart TVÄRTom! =((

Skrivet av  Ulrik@~guldis~


Barnen har lekt, bråkat, lek bråkat och lekt igen. =))
Voi åkte iväg till centrum för jag skulle köpa en present till min kompis. Där inne på Etos tar lilleman(4år) en korg och FYLLER den med ginseng, oljor, smink, schampo, leksaker mm mm mm. Detta tyckte han att jag skulle betala. NEVER!
Så jag och dotterns stod snällt vid utgången då han fick plocka tebax sakerna på sin plats igen.

In på BR för att köpa ett grattiskort där han får tuppjuck för att jag EJ köper en "liten" leksak som han knappt kunde bära. Jag drog ut honom ur butiken och till bilen. DUMMA mamma skrek han i hela centrum. JAG vill HA en leksak!!!

NU ligger dom på sina rum och ska vila en stund efter lunchen!

Gissa om jag ska njuta av denna helgen utan man och barn?

Hann iaf köpa lite blommor till balkonglådorna som jag ska plantera snart.

Härlig dag du haft! *avis*

KRAM
 

Usch då :0(

Skrivet av  S-J
Men du, då kan det knappast bli värre i alla fall *försöker få ulrika att se det positivt*

 

Adoptionsbyrån Ulrika......

Skrivet av  Ulrik@~guldis~
har TVÅ små "änglar" till S-J här!

Är det okej att ta dom redan ikväll?=))

kram
 

Hehe.

Skrivet av  S-J
Tack för snällt erbjudande men nej tack. De är redan för präglade av dig *flin*
 

Dom är GRATIS!

Skrivet av  Ulrik@~guldis~
SNÄLLA S-J ta dom! *desperat*=))

kram
 

Nope.

Skrivet av  S-J
SÅ desperata är vi inte *s*
 

Men jag är!

Skrivet av  Ulrik@~guldis~


Här försöker man va snäll och GE bort två små underbar barn och så vill du inte ha dom.=))

KRAM
 

Men Ulrik@!

Skrivet av  medicinbollen
Tjafsa lite till med dem och sen lämnar du över sötnosarna till maken! ;-)
 

Härligt att läsa!

Skrivet av  S-J
Hoppas på en lika underbar helg :0)
 

Artiklar från Familjeliv