Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I morrn smäller det

Skrivet av RundTina+5,1kgLucia
dvs om jag kommer iväg för att köpa sportbh och träningsskor idag..För i morrn tänkte jag gå ner till Friskis och köpa årskort för jympa..Planerna är väl att träna minst en gång i veckan där..och det är ju alltid en start från att inte ha tränat alls..
Nu till la problema..VAR hittar man en schysst sportbh ??? JAg har så ruskigt svårt att hitta en som passar både storbyst och rikligomfång..Tips mottages gärna..
SLutligen...idag ska jag få KÅLDOLMAR till middag..hemmagjorda !!!Det äter jag typ en gång om året..När min mormor levde åt vi det lite oftare för hon var en baddare på att göra såväl kåldolmar som kroppkakor..Sluuurp :)
Svar på tråden: I morrn smäller det

Lycka till!

Skrivet av  Carro m fyra barn
med första passet - det är en sån kick efteråt!

Sportbehå - ja Lindex harju ganska prisvärda tror jag. annars Twillfit!

Kåldolmar är gott, åt det häromdagen :-))
 

När är middan?=))

Skrivet av  Ulrik@¤guldis¤
Åh kåldolmar som e så gott! Det åt jag när jag bodde hemma typ.

kram
 

Köpte på Intersport

Skrivet av  Anna med M&L
Jag hittade en sporttopp på Intersport. Orkade inte prova mig fram till en sport-bh så jag provade en topp istället. Det är hur bra som helst, brösten har inte en chans att röra sig många millimetrar. Har relativt stor byst och har D-kupa i vanligt bh så jag trodde knappt en topp skulle räcka, men det gör den. Jag kör aerobic och step-up.
Det fanns olika märken och den jag köpte kostade 400 pix.
Köpte nya skor också, fast på Löplabbet, finns inget bättre ställe att handla träningsskor på.