Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Godmorgon!

Skrivet av Sabina VV
Idag börjar jobbet efter ett långt jullov. Efter vad som hände i Asien har det känts längre än vanligt, fast inte på ett positivt sätt... Jag är lärare på högstadiet och tackar planerarna för att vi har studiedag idag. Vi kommer att arbeta med hur och vad vi gör i morgon när eleverna kommer. Ingen av våra nästan 700 elever saknas och det är ju en gåva! Fast å andra sidan gapar bänkar tomma nån annan stans istället då...

Jag har varit ute och sprungit! Ni som känner mig sedan tidigare kanske förstår vilken bedrift det var! Att kliva upp tidigare, att VÅGA ge mig ut i kolsvarta mörkret - jag bor ju ute på landet -, att springa, tja, det finns många utropstecken i min bedrift :o) ! Nöjd är jag i alla fall.

Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig mot skolan. Ha en bra dag!
Svar på tråden: Godmorgon!

gomorron!

Skrivet av  Ulrik@


Va duktig du är som är ute och springer. Jag ska sätta igång mitt tränande oxå. Måste bara få bukt med nacken som gör ont.

ha en bra dag!

själv startar jag min praktik idag

kram
 

wow

Skrivet av  Anna ( testar VV )
duktigt!

Vet inte om jag hade vågat bege mig ut i mörkret på landet faktist. Så det vr bra gjort och ännu bättre var de att du sprang! :)

Själv ringde de där ja jobbar extra och behöver mig idag, så idag väntar en massa städande =)
 

God Morgon

Skrivet av  Katti med Petter -99 och Victor 041123
Vilken tur att ni hinner prata igenom hur ni ska bemöta eleverna när de kommer imorgon. Trots att ni inte har några saknade så lär många vara drabbade ändå och behöver er lärare som stöd.

Vad duktig du är som har varit och sprungit på morgonen. Själv skulle jag aldrig någonsin klara av det.

Ha en bra dag på jobbet!
 

Duktig!

Skrivet av  MrsHyde *trött guldis*
Å vad duktig du är som springer i mörka morgonen! :-)
 

Det var bra gjort

Skrivet av  BisQvie 6,6 kg *sportlov*
att gå upp tidigare för att springa.
Ha det bra!
 

Artiklar från Familjeliv