Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag är så TRÖTT!

Skrivet av MrsHyde *trött guldis*
Nä nu bara måste jag få beklaga mig lite! Min lille son (19 månader) höll oss vakna halva natten igen. Jag FATTAR bara inte vad det är för fel. I ett halvårs tid nu så har han sovit dåligt de allra flesta nätter och vi har varit tvungna att gå upp. I natt var sonen vaken mellan 02.30 och 05.30 ungefär. Jag älskar honom upp över öronen men just då hade jag lust att slänga honom i väggen. :-( Pojken kastar sig fram och tillbaka, skriker, pladdrar, sprattlar och kommer inte till ro vad vi än gör!

*sucka* Men nu är jag i alla fall på jobbet och det känns lite bättre, men jag är ruggigt trött. Vi har studiedag så jag ska delta i någon slags gympapass om en stund, det kanske kan pigga upp mig. Och efter jobbet ska jag gå på SATS: ett 30 min Core-pass och direkt efter ett 30 min SatsCykel-pass (typ spinning).

Hoppas ni har haft en bättre natt än jag tjejer!
Svar på tråden: Jag är så TRÖTT!

Nääää

Skrivet av  Marre *kämpar på*
Trist att du känner dig trött.
Kanske går det över när du väl kommer igång på jobbet.
Hur som helst; en stor stor pigga-på-dig-kram kommer här från mig.

Om det kan vara till någon tröst, så har var och varnanna här på jobbet haft liknande natt som du.

Ha en bra dag!
 

Usch

Skrivet av  KMCB VV (?? av 50 kg)
låter jobbigt... kan bara säga att jag kommer ihåg hur det var (men jag har tyvärr ingen generallösning som inte innehåller risk för framtida samtal till BRIS).

Försök hålla ut bara - snart är han så stor att han inte kommer vilja vara i samma rum som du och då kommer man sakna de här stunderna (har jag fått berättat för mig)
 

Skickar lite pigghet till dig

Skrivet av  Katti med Petter -99 och Victor 041123
inte för att jag har så mycket att ge av, men det lilla som jag har över kan jag ge till dig.

Hur är det med sömnen på dagen för honom? Petter vaknade jättetidigt eller på natten när han sov för länge på dagen. Han var drygt två år när han slutade sova middag och alla runt omkring oss tjatade på oss att han var för liten för att sluta sova middag, men det var där det satt.
Hoppas att det bara är någonting övergående för er och att han snart sover igen.
 

Artiklar från Familjeliv