Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej muskler!

Skrivet av Dame *mkt mindre fet*
Jo, jag har haft date med mina muskler idag. 1 timma och 45 min blev det på gymet. Om det nu var jag som var där....hmmmm...den där tjejen i svarta tighta toppen som såg ganska smal ut kan ju inte varit jag väl????? *fniss*
Ivarjefall var det jätteskönt att komma igång, 5 min på cykel. styrka i en timma nästan, 20 min på crosstrainer och resten streching. Var supernoga med den så att jag kan rör mig öht imorgon.
Så nu ska jag duscha och sen äta makrill och ägg på nått gott bröd. Och fixa lite grönsaker. Hadet tänkte gjort nån sorts grönsaksröra men till min stora besvikelse hade inte grönsaksbilen kommit till ICA när jag var där, så det var så utplockat. *snyft*
Ha det gott! Får läsa ikapp ikväll för snart ska barnen hämtas på dagis och det blir fullt upp.
Kram Anna
Svar på tråden: Hej muskler!

Trevlig date ;0)

Skrivet av  S-J +6
Duktig tjej!
 

Jag vill oxå!

Skrivet av  *Sweetie*
Det är såååå tråkigt att vi inte bor närmare varann. Ska försöka med spinning på torsdag om axeln är bättre, jag har haft skit-ont i natt efter min lång-promenad. Jag har lite svårt för det där med lagom *s* men ska i fortsättning hålla mig till 40-60 min så klarar sig nog axeln. Nu ska jag snart iväg på första lektion för den här terminen, ska bli jättekul.
 

Artiklar från Familjeliv