Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vet ni vad???

Skrivet av S-J +6
Idag ska jag TRÄNA *s* Och vad är det med det då? Jo det är första träningen på lääääänge. Sjukdom, tidsbrist pga körkortstagande samt en nyanländ son har satt stopp för träning ett tag, det har bara blivit några barnvagnspromenader. Men nu så *s* Sonen blir mer och mer "självgående" och maken ska jobba några timmar/dag lite då och då (annars är han hemma tills sista februari). Så vi har gjort en deal, han "får" jobba några timmar på förmiddagarna ibland (t ex måndag-torsdag denna veckan) och jag får sticka ifrån och träna på eftermiddagarna ;) minst 2 gånger/vecka.

Så, idag ska jag ut och springa tänkte jag. Jag lär inte orka långt eftersom det var så länge sen men i alla fall ;)

NU ska de där 6 (huga!!) kilona jag har gått upp bort igen, nu ska jag ner på 65 igen. Nu känner jag att jag har tid och ork och att jag kan träna och fixa med maten utan att sonen går miste om nåt. Here we go!!
Svar på tråden: Vet ni vad???

*ler*

Skrivet av  La Strega
Håll i dig... eller ännu bättre sätt dig ner...
vet du vad?

Nu ska La Strega ut och göra det hon avskyr mest... jag ska ut och promenera!!!! Fick en Mp3spelare av maken... tänkte utnyttja den lite :)

Svettas lugnt!! :)
 

Elak make..

Skrivet av  S-J +6
... va som "tvingar" ut dig genom att köpa MP3-spelare till dig *s* Ha en skön prommis!!
 

Jaa!!!

Skrivet av  La Strega
Han är fruktansvärt grym!!!! ;)

Kram!
 

Absolut..

Skrivet av  S-J +6
.. hade han en baktanke med den presenten, eller hur? ;)
 

Skulle tro det!

Skrivet av  La Strega
Jag har ju Mp3 i min telefon men där får det bara plats 10 låtar.. något som grämt mig :)

Men visst tror jag att han har en baktanke med det..
 

Hallå

Skrivet av  Annette m Nea, Macke o Tess
Var det dig och sonen jag såg utanför gymnaiset vid 11 idag? Tyckte det liknade dig. Grattis till sonen, förresten.

Hoppas det går bra med joggandet. Dina kilon kommer säkert att rasa av dig. Vad jag förstår så äter du normalt bra mat (till skillnad från mig).

Hör gärna av dig om du känner för en fika någon dag. Du har min mail.
 

Ja det kan det ha varit ;0)

Skrivet av  S-J +6
En grön BrioVagn, en mamma i beige lång jacka och en trumpen son *s*

Det var inte du som stod med barnvagn och pratade med nån vid biblioteket?

En fika vore kul :0)

Hur går det annars?
 

Jodå

Skrivet av  Annette m Nea, Macke o Tess
Det är bara bra här....efter julens alla sjukdomar med halsfluss och vinterkräksjuka.

Men, nej, det var inte jag vid biblioteket. Jag gick ut från gymnasiet och såg din rygg i så fall. Ska börja läsa företagsekonomi på komvux imorgon. Totalt 9 timmar i veckan. Är ju numera arbetslös så något måste jag fördriva mina dagar med...

Fika kan vi göra efter 14 måndag, tisdag eller onsdag och när som helst på fredagarna.
 

A-ha. Jo pappa..

Skrivet av  S-J +6
.. jobbar på skolan, är vaktis ;), så jag hade varit där och överraskat med ett Simonbesök ;) Och sen gick vi en snabb runda inom Valen och på gågatan och sen upp mot skolan igen (hade bilen där). Så nu har Simon varit i "city" också ;0)

Jaså, dags för skolbänken igen? ;) Ja det är nog inte helt fel..

Vill du fika med eller utan Simon? Maken är hemma de flesta dagarna nu ett tag framöver så et går bra vilket som.
 

S-J

Skrivet av  Annette m Nea, Macke o Tess -(1,5 av 4)
Spelar inte mig någon roll om du tar med Simon eller inte. Bestäm själv. Om du tar med honom så kan jag ju ta med Linnéa oxå så kan de kanske röja lite ;-) När och var kan du/ni fika?