Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ihhh hjälp är det sant? ohh vad glad jag är

Skrivet av Afrodite me Luna
Jag vägde ju in mig för en vecka sedan på 73 kg. 2 veckor innan dess hade jag slutat med p-piller. O nu börjar jag verkligen tro på att dom var mer av en bov för mig än vad jag trodde.
Visst har jag laggt om min kost helt, äter mycket bättre redan nu, slängde ju ut allt jag tyckte var onyttigt från skåpen, lagar allt själv, dricker mkt vatten o har tränat dagligen, visserligen ett eget litet program hemma bara i min takt. Men vågen visar strålande nyheter idag. Vågar knappt tro på det själv. Jag var tvungen att ropa in min man och be honom dubbelkolla att det inte var ngt fel på vågen o att jag såg rätt. Ji hoo jag ligger nu under 70 strecket redan. jag väger 69,5 kg. yes yes yes, ohh vad jag är glad. Inser ju att jag säkert band vätska av p-pillerna. men att tappa 3,5 kg på en vecka känns som et toppenstart nu när jag vet att jag varit så noga med att äta rätt. tipset om fruktsallad med nötter o keso var suveränt, gu vad gott det är, för första gången typ i mitt liv så äter jag numera frukost.
jihoo hoppas jag inte får världens bakslag sedan bara.
lycka till alla andra.
Svar på tråden: Ihhh hjälp är det sant? ohh vad glad jag är

Ett ras..

Skrivet av  S-J +6
.. i början kan ge under för motivationen :0) Lycka till framöver också!
 

vilka nötter ?

Skrivet av  mathilda
är det du använder med frukt och keso? Sett att fler skrivit om det här. LIte nyfiken, låter gott!
Grattis till viktminskningen. Härligt med motivation !!
 

jag körde på vanliga mandlar

Skrivet av  Afrodite me Luna
vet inte så bra vilka nötter som är nyttigast, vill gärna ha tips om det jag med.
Men tror mig ha hört någonstans att dom här stora nötterna, ni vet dom där avlånga stora med hårt mörkt skal som man jämt äter till jul o som jag bara inte kan komma på vad dom heter just nu är nyttiga.
 

vilket underbart minus

Skrivet av  Åsa m Klara
jättegrattis till det !
:)
 

Artiklar från Familjeliv