Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Viktrapport kommer här:

Skrivet av *Sweetie*
-0,4 sen i onsdags (fått byta vägdag pga nytt schema). Inte mycket men det brukar bli ett litet minus veckan efter mens men midjan var -5 cm sen nyårsafton?! Nu ska jag sluta slarva med att inte äta alla mina points, igår somnade jag på soffan och hamnade bara på 14 points. Jag har även fått mail från friskis o svettis att även min snart 15-åriga dotter är välkommen på spinning så på torsdag kör vi igång. Summan av kardemumman är i alla fall -15,3 kg på 16 veckor.
Svar på tråden: Viktrapport kommer här:

Grattis

Skrivet av  KMCB VV (?? av 50 kg)
-0,4 lite här och där ger ca 20 kg på ett år...

 

Tack! Precis så man får tänka:) *imt

Skrivet av  *Sweetie*
*
 

14 p på en dag?

Skrivet av  Jonna
Hur klarar du det? Snälla ge mig lite mattips.
 

Ja det var inte bra!

Skrivet av  *Sweetie*
Började plugga igår och kommer att ha lektion mellan 17-21 varje måndag så när jag kom hem skulle jag "bara" vila lite med minstingen och somnade. När jag vaknade efter en halvtimma så órkade jag inte tänka på mat utan gick direkt i säng. Jag börjar altid dagen med gröt, 1,5 dl lättmjölk, rivet äpple o kanel, 2 sportknäcke med skinka el må gott leverpastej ibland även ett kokt ägg. Sen åt jag kyckling med ris o wokgrönsaker, tog med mig en apelsin och ett stort päron och det blev allt. Är sällan hungrig nuförtiden och har inget sug men det beror nog på all frukt jag äter:)
 

Grattis

Skrivet av  Miss july på G igen
Vilket bra resultat du har på dina 16 veckor!

Stort grattis!
 

Tjohoo

Skrivet av  MrsHyde *guldis*
Åh vad du är duktig, vilket fint minus i midjan! Men hördu, ät Pointsen! Fattar inte hur du klarar dig på bara 14 P på en dag? :-o
 

Tack och ja jag ska skärpa mig, genast! \'imt

Skrivet av  *Sweetie*
*
 

5 cm off midjan!

Skrivet av  Lee
Sen nyår?! Wow, inte illa!
Tyvärr klarade jag inte nyårsutmaningen, men nu är jag taggad inför nästa utmaning. Hoppas på att nå målvikt då.
Kul att du ska börja spinning! Det är min favorit.gym-aktivitet, för övrigt löpning. Man blir så härligt slutkörd! Lycka till!
 

Strålande!

Skrivet av  Åsa m Klara
Det har ju gått väldigt bra för dig-grattis:)