Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! (helt ot)

Skrivet av anna med astrid
nu är min c-uppsats äntligen klar! färdigvärkt och färdigskriven. nu skall den lämnas in och hålla tummarna attd en klarar oppositionen! jaghar redan firat sedn ai fredags när min handledare godkände den men nu är den färdigputsad och fixad! åh, vad skönt. jag skall ha en mycket lugn och god jul hoppas jag. sedan skalljag skriva ett par resttentor, men det känns liksom inte så arbetssamt : )
Svar på tråden: JAAAAAAAAAAAAAAAAA! (helt ot)

Vad härligt...

Skrivet av  Ann med Nathalie
Det måste kännas jätteskönt. Njut av lugn och ro över jul & Nyår nu och ta dom där resttentorna senare!!
 

tack tack!

Skrivet av  anna med astrid
jag skall låna böckerna i morgon när jag lämnar uppsatsen men de får lov att ligga kvar hemma över julen : )
 

Grattis

Skrivet av  US med Felicia
kommer ihåg den känslan. Plötsligt får man livet tillbaka. Härligt att få klart den innan jul så att du kan njuta av jul och nyårshelgen.
Grattis till ett bra arbete.
 

tack! (IMT)

Skrivet av  anna med astrid
 

Grattis!!!

Skrivet av  Helena S med Markus 021201
Dessvärre går min inte lika bra, eftersom jag varit sjuk i 2 veckor i december, när jag hade behövt skriva som mest... inte så lätt när man har över 40 i feber =(
Siktar på att skriva en maaaaassa i jul, så får vi se om jga hinner lägag fram den i januari. I annat fall tycker jag att sjukdom är ett rätt legitimt själ för att vara lite sen med den.

Hoppas det går bra med opponeringen, och OJ VAD FORT du skrivit!!!

*kram*
 

ja, jagh ar varit duktig,

Skrivet av  anna med astrid
jag började den 3 december och var klar den sextonde, färdigfixad den nittonde! då hade jag gjort intevjuer och transkribering men ingen litteraturläsning, så visst har det gått bra! astrid har tack o lov fått vara frisk annars hade det inte gått... : )
 

Grattis!

Skrivet av  Jenny med william och bf 13/4-05
Håller tummarna!
 

tack! (IMT)

Skrivet av  anna med astrid
 

skönt

Skrivet av  Elin & Tilda-02 Tuva-04
att du e klar nu, bra jobbat! ha en skön jul med familjen nu,
kram
 

hmm,

Skrivet av  anna med astrid
ja, nu är det bra! den har ju hängt över mig ett bra tag, det är tur att jag är snabb när det gäller : ) och att astrid fick vara frisk!
 

Hurra!! :-)

Skrivet av  Viktoria m Filippa och Emilia
När ska den bli opponerad på?

Förstår att du har firat, det är du värd! Jätteskönt att det är över (utgår ifrån att du får med beröm godkänt :-)

Grattis!!
 

den skall opponeras

Skrivet av  anna med astrid
på i januari, jag gissar kring den 10 si så där. jag får veta i morgon!
 

Grattis!!! Bra jobbat! *imt*

Skrivet av  Cecilia med Vilda & Loke
.
 

tack! (IMT)

Skrivet av  anna med astrid
 

Grattis!!!

Skrivet av  Mira. -99 och nov -02
Vad skönt för dig! ..och härligt att bli klar nu innan jul också.
Grattis än en gång! Bra jobbat!!
 

Artiklar från Familjeliv