Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vilken luuuuuuugn dag vi haft

Skrivet av Elin & Tilda-02 Tuva-04
efter lunch fick danne för sig att han & tilda skulle hitta på nått så dom drog till skansen, tilda hade gillat hästarna & sälarna massor, sen hade dom fikat och myst på det enda öppna cafèt där, så kul när dom är så stora att man kan hitta på så mycket mysigt ihop :) vi ska försöka utnyttja den här lediga måndagen till att dom hittar på lite saker ihop, tilda ääääälskar sin pappa över allt annat och vill helst ha honom helt för sig själv :)
jag och tuva har städat lite, sett incredibles (stavas?) och läst mama, eller ja tuva har hängt med när jag gjort det dvs ;) kan inte fatta att det va såhär lugnt och LÄTT att bara ha ett barn?! och ändå minns jag hur trött man va, jag han typ inte duscha eller nått *ler* man blir så mycket mer effektiv när man blir tvåbarnsmamma tycker jag för nu hinner man nog mer än man gjorde då ;P snart kommer dom hem och då ska jag iväg på spinning, kul kul :)
det börjar vända lite nu och jag är inte supertrött _hela_ tiden länge :) har insett vilken lyx det är att danne är hemma måndagarna och att det är värt att leva fattigt för att kunna va hemma med barnen länge :)
Svar på tråden: vilken luuuuuuugn dag vi haft
Inga svar finns