Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Oj... Här var det tomt...

Skrivet av Sanna m Hjalmar
Hur har ni det så här efter Nyår?

Svar på tråden: Oj... Här var det tomt...

Lite trötta...

Skrivet av  Malmis m Rasmus 021125 + bf 10/4 -05
Men annars är det bra. Vi var nere hos syrran i går och stannade över. Rasmus ville inte sova och var vaken en hel del och tjöt. Inte kul! Vid lunch idag åkte vi vidre ner till Halmstad till Dennis föräldrar ett par timmar, och kom vid halv åtta nu ikväll. Skönt att vara hemma, och tur att det är söndag i morgon... Hur är det själv?
 

jobbar...

Skrivet av  Sanna m Hjalmar
Dom små änglarna är lite påfrestande när dom är övertrötta ;-))))
Henrik och Hjalmar är hemma och sköter gården. Jag jobbat tre nätter över nyår så jag hinner knappt se dom.

Hinner krama lite på dom när jag har vaknat. sedan är det iväg igen... *stön*

Visst är det skönt att vara hemma! Har ni bott in er i huset än?
 

Jadå...

Skrivet av  Malmis m Rasmus 021125 + bf 10/4 -05
Trivs verkligen jättebra i vårt fina hus! Sen blir det ju ännu bättre när källaren blir klar så att man slipper gå in genom tvättstugan och kan gå i trappan inomhus när man ska ner och upp... Men det känns i alla fall jättebra.
 

ja verkligen öde...

Skrivet av  Maja, Edvin & Pyret 14/1
Här blev nyår också väääldigt lugnt. Lite tomtebloss efter maten för Edvin sen bus i bas i sängen med honom. Och vi åt lite ost och mös i soffan för att sen somna vid 22.30!!! Tragiskt va? *fniss* Ja, men med den här 3-veckors virusen jag har gått med och fullgången som man är så var det inte att tänka på att orka vara uppe till tolvslaget. Det får bli revansch nästa år. Med allt som hänt så kändes det inte heller som om det var läge för partaj.
Usch, nu vill jag bli frisk!!! Ska ju föda barn snart... Hoppas den stannar ett par v till så jag hinner vila till mig lite krafter. Som det varit nu har jag varit uppe mellan 5-8 gånger per natt i 3 v snart, hostat och hållt på. Blä. Men, men.. det drar sig nog rätt till slut.
 

Artiklar från Familjeliv