Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Får jag skryta lite över min son??

Skrivet av Helena, Adrian och lilltjejen 25/4
Alltså PANG sa det och så vart han stor.. Eller ja, jag ska ju ine överdriva kanske, men han har ju varit lite långledig i december med både mig o johnny hemma och vilken utveckling han har hunnit med.. har helt plötsligt börjat prata jättemycket.. Från nästan bara två ords meningar till nu tre o ibland fyra ordsmeningar, och han verkar även förstå så mycket mer..
Suck det är nästan så att jag inte vill lämna tillbaka honom till dagis på måndag... (även om han verkar längta tillbaka och har börjat prata om att han vill gå till dagis och om alla barn o fröknar där).
Men å så charmig han är, jag smälter.. (hihi, märks det att det varit rätt lugnt på trotsfronten oxå..)
Svar på tråden: Får jag skryta lite över min son??

ja men det är en underbar

Skrivet av  Maja, Edvin & Pyret 14/1
ålder. Vi säger det med varje dag... Guuuuuud så härlig han är!!! Fast trotsig med som bara den ibland, men så sådär himlans go igen. Skrattade på mig igår när jag nattade Edvin. Först peeeeep han "miiiin mammmmmaaaaa" för att sen flyta över i monsterröst: "MAAAMMMMMAAAA... PAPPPPAAAAAAAAA... JOPPPEEEEE....MOMMMMOOOOOOORRR.... DARRRMMMOOOORRRR..." Var kommer allt ifrån??? *skratt*
 

Artiklar från Familjeliv