Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

håll tummarna..=)

Skrivet av Nita & lite friskare killar
MItt i allt elände (en annan historia) tändes det ett litet ljus för oss..
Jag ha kanske möjlighet att få flytta till jakobsberg, alltså bort härifrån och närmare alla in gamla barndomsvänner.
På måndag ska vi kontakta de och kolla upp om det går. Tyvärr så kommer våra utländska namn vara ett hinder enligt rykten men min far som heter per erik ska hjälpa oss..

Dubbla hyror i 3 månader ca 15000 i månaden , men vad är det jämfört med att det känns tryggt med dagis och skola? Inget. Vi får vända på slantarna..

om vi får den håll tummarna nu tjejer.
Svar på tråden: håll tummarna..=)

Tumhållning från denna sidan Atlanten! imt

Skrivet av  Åsa med Ethan och Filuren
.
 

tackar..*imt*

Skrivet av  Nita & lite friskare killar
...
 

Får flashbacks...

Skrivet av  Viktoria m Filippa och Emilia
... Jakobsberg - där har jag gjort mycket...hrm...roligt ;-) Kommer du därifrån eller?

Var i Jakobsberg? Jag håller tummarna! Men det är ju förj-ligt om det spelar roll vad man heter (ja, alltså, jag är ju inte helt tappad bakom en vagn, jag vet ju att det förekommer...)! Förstår dock att det blir tufft med dubbla hyror, hoppas att ni grejar det!
 

oxå gjort mycket..=)

Skrivet av  Nita & lite friskare killar
JAg är därifrån, ja.
Vart har du bott någonstans i jakan?
Du berättade att du mist ett ex i asien, kan det vara så att han ägde en pub i jakan förr? I sånna fall vet jag vem det är.

Om vi får lägenheten så är de som ligger "på" gallerian alltså centrum. Jag är från söderhöjden men jag vill inte dit.

Åhh vad jag vill att det ska gå. Jag säljer rumpan om jag måste..*skrattar*
nä så desperat är jag absolut inte, men min singel vagn kan jag offra faktist.*ler*

tack för tummarna
 

Japp

Skrivet av  Viktoria m Filippa och Emilia
det är han.

Jag är inte därifrån, utan är uppvuxen i Kungsängen, men där hände inte så mycket, men jag bodde i princip på Riddar Jakob under ett antal år i min gröna ungdom. Några till ex från Jakan har jag också lyckats avverka under min karriär... Har jobbat på ICA Dackehallen och dåvarande Domus Jakobsberg också. Du har kanske handlat av mig *ler*? Fast du fick kanske knappt gå ut själv och handla då ;-) *skrovlig gammeltantröst*

Men det här får vi prata mer om IRL ;-)
 

Klart vi håller tummarna!

Skrivet av  loppran med ivar
Det verkar ju jättefint om ni kan få flytta dit ni vill. Vi håller alla tummar här hemma, och väntar på flyttrapport!
 

tack..

Skrivet av  Nita & lite friskare killar
man behöver tummarna här..

Jag får svar nästa vecka förhoppnongsvis. KOmmer med rapport.
 

Hoppas verkligen att det lyckas!

Skrivet av  Madeleine m barnen
och självklart ska jag hålla tummarna för er.
Åh vad skönt för dig Nita om det går igenom.
Kram
 

här hålls tummarna

Skrivet av  Maja, Edvin & Pyret 14/1
hemskt att namn ska spela roll!!! Känns riktigt, riktigt uselt det. Men du, jag håller tummarna! Skönt att killarna är lite friskare också.
 

Håller tummarna såklart!

Skrivet av  Malmis med Rasmus 021125 + bf 10/4 -05
Hoppas att lägenheten blir eran!
 

Håller tummarna *imt*

Skrivet av  Marija med Sofia nov02 & BF 6/1
 

Håller tummarna *imt*

Skrivet av  US med Felicia
*imt*
 

Vi håller båda tummarna!

Skrivet av  Helena S med Markus 021201
Jag tycker ni gör rätt som priviligerierar era barn, det är värt mer än alla pengar i världen!
 

Artiklar från Familjeliv