Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

FY F*N vad jag blir arg o lessen..

Skrivet av Helena, Adrian och lilltjejen 25/4
Är så arg och så himla lessen..
Arg för att jag imorse fick en parkeringsbot utanför adrians dagis, han var ju lite lessen igår när Johnny lämnade så jag tänkte att jag kunde dröja min kvar en stund så att han inte blir lessen idag igen.. Och under den kvart som jag står parkerad utanför dagiset (preeecis utanför grindarna, så eg hade jag kunna sett det hela om jag tittat åt bilens håll) så hann jag få en p-bot.. Tydligen var det städgata på tisdagar!! Åh är så arg.. Och så typiskt när jag inte ens var inne på dagis utan ute på gården oxå..

Och lessen blir jag för att vi har så otroligt pissit med pengar just nu, 450 kr har vi eg inte alls råd med nu, dels får ju johnny jättelite CSN bidrag nu i januari och dels så har vi mega mycket räkningar.. Piss o bläää..

Har iaf skrivit in till polismydighetens parkeringsenhet och försökt överklaga, och säga att jag inte parkerat utan bara stannat för att släppa av en passagerare..
Svar på tråden: FY F*N vad jag blir arg o lessen..

Klantiga MIG!!!

Skrivet av  Helena, Adrian och lilltjejen 25/4
ånejånejånej.. Nu har jag gjort nått dumt..
SKIT för andra gången..

Kom på att vi skulle besiktigat om vår bil senast den sista dec pga nån packning som behövde bytas (fick nedlag på bilen när vi besiktigade den), mao så får jag eg inte köra vår bil först den är ombesiktigad.. Dvs jag tror det räknas som körförbud på bilen from första jan fram tills man besiktigat den, och nu har jag mailat in till polismyndigheten o överklagat.. Smart Helena, JÄTTESMART!!!

INTE!
 

Vilken skitdag!

Skrivet av  Viktoria m Filippa och Emilia
Hoppas att det löser sig, ibland kan det vara bra att säga som det är, med ledsen röst, och hoppas på förståelse. Misstag gör vi ju alla.

Tröstkram!