Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*LER*

Skrivet av Nikki
Satt precis och tänkte på när Emma var nyfödd och de skulle utse Sveriges Lucia 1999 som jag GRÄT för Emma skulle aldrig någonsin få bli Sveriges Lucia!!!!!! Ja, nu har jag ju ett barn till och jag kan vara ännu mer säker på att Lucas ALDRIG blir Sveriges Lucia och vet ni det är jag faktiskt rätt så glad för! Ha! Ha! Ha!

Kram

Nikki
Svar på tråden: *LER*

Vadå?

Skrivet av  anne.h
Ska inte han kunna bli... näe---......... lmao det blir han nog inte...*S*

Ha det bra, nikki
 

Sickna fördomar

Skrivet av  Annika60
Vi hade en fantastiskt söt Lucia på jobbet häromåret. Han är en karismatisk, lätt tunnhåring man och kronan låg finfint runt månen.
Han ställde upp såfort han hörde att Lucia inte behövde sjunga *s*
 

Jo, kanske det..

Skrivet av  anne.h
men här är det iaf alla flickors uppgift.. Har faktiskt frågat min grabb om han velat vara lucia när de gått hos mormor osv, men inte.. flickorna fick varsin luciakrona (man kan int ha bara en..*S*) men han ville inte.. men kjol gillade han förut, nu är han för stor. Kompisarna har ju inte sånt.*S*
Han blev väldigt grabbig när han började på dagis som 5åring istf dagmamma, då var det bara flickor han lekte med (mina flickor alltså, inga andra barn där)

Får väl se vad Christian gör/vill, än så länge gillar han kjolar, finns det ingen av syrrornas i närheten tar han en av mina t-shirts..*S* de fungerar lika bra om man sätter den kring midjan, vilket han gör själv..*S* ni skulle se honom.. -synd bara att halsringningen på mina tröjor blir lite stor..*S*
 

Artiklar från Familjeliv