Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1 ½ månad kvar

Skrivet av Therese m Leah 0005 + Lukas (ds) 0304
till den fruktade hjärtoperationen. I början av september ska det ske. Usch, jag är så nervös! Dottern min har opererats tre ggr, vid 5 v, 7 v och 2 år men det var inte hjärtat! Å, jag hoppas bara att Lukas vet hur mycket jag älskar honom och att han är perfekt i mina ögon! Men allt kommer att gå bra, han är ju så stark. Går upp i vikt i värmen trots helamning! Sicken grabb va! Det här klarar han! Jag älskar honom så!!!
Svar på tråden: 1 ½ månad kvar

Japp!

Skrivet av  Nikki
Han kommer klara det och ni också även om har svårt att tro det! Det kommer säkert att gå bra! Vi har tur som har så skickliga barnhjärtkirurger i Sverige! Dessutom har jag hört att barn med ds återhämtar sig fortare och lättare än andra barn efter hjärtoperationen om det är sant eller ej vet jag inte men vår dotter återhämtade sig jättefort och vi fick en jättepigg tjej med stor aptit!

Kram och Lycka till!

Nikki

P.s Ska han opereras i Lund eller Göteborg? D.s
 

Han ska opereras

Skrivet av  Therese m Leah 0005 + Lukas 0304
i Lund. Jag vet ju att det blir bra, det här! Nu finns det ju ett Ronald McD där oxå!

Kram

Tessan
 

Aha!

Skrivet av  Nikki
Visst verkar det nya huset fint? Vi bor ju bara 3,5 mil från Lund så vi gör fortfarande alla kontroller i Lund. Skulle ha varit där i mars men har ännu inte blivit kallade! Blir kanske när ni är där? Vad för fel har Lukas? Emma hde stort VSD och en kärlring (samt en liiiiiiiiten ASD som de hittade under op:n)

Kram

Nikki
 

AVSD

Skrivet av  Therese m Leah 0005 + Lukas 0304
har han. Nåt tjall på en klaff oxå, men han har otroligt nog inget backflöde. Därför var det ingen som trodde han hade hål, eftersom det inte hördes nåt. Enl läkaren på AL skulle han gärna operera det själv då det såg så "lätt" ut, ett skolboksexempel.
 

vilken läkare

Skrivet av  L!!
har ni på AL.
VI har Bo Sahlgren. Vi upplever honom som mycket duktig. Vår Linus opererades för AVcommune i nov.-99 i Lund. Det var en relativt lång operation men den gick mycket bra och nu är han hjärtfrisk. Vi fick ett mycket bra bemötande i Lund och kände oss trygga hela tiden (så trygg man nu kan vara med ett barn som ska hjärtopereras)
Lycka till!!
\'
 

Vi också!

Skrivet av  Mamma till två underbara L
Jag håller med, det känns som han vet vad han gör. Han inger förtroende!

Kram
Tessan
 

Therese m Leah 0005 + Lukas 0304 ska det va! IMT

Skrivet av  Therese aka L-mamma
 

Artiklar från Familjeliv