Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Som motvikt till artikeln i Amelia

Skrivet av Marie och Elina
rekommenderar jag er att läsa senaste numret (10) av "mama". Em artikel handlar om 3 väninnor som alla fått barn med DS. Skön och lättsam läsning för mig som nybliven "DS-mamma"... Och dom har dessutom lagt till en faktaruta om DS!

Sköt om er!
Svar på tråden: Som motvikt till artikeln i Amelia

Verkar vara mycket

Skrivet av  Gyrils mamma
skrivande och filmande om ds för tillfället. Om de skriver bra är det ju kul, men jag känner mig ändå lite kluven ibland. Hellre inget regortage än ett dåligt känns det som.

Lyckades inte hitta Mama här i förorten idag.
 

Oj!

Skrivet av  Nikki
Vad heter mammorna? Fick de alla döttrar? Jag känner till tre som kände varandra som fick ds-barn! Verkar ju helt sanslöst! Jag kan ju aldrig ens tänka mig att någon av våra vänner skulle få ett handikappat barn än mindre att de skulle få ett barn med downs syndrom!

 

Dom heter

Skrivet av  Marie och Elina
Marie Kristensson, Paulina Strand och Jeanette Persson. Av orterna att döma så bor dom i Skåne. Jodå, alla fick döttrar.

Hej så länge!
 

känner en till i Sthlm!

Skrivet av   oa
Judith m dotter Anna! Hon visste från början och genomförde graviditeten, hon var ett stort stöd till oss när Vera kom.
 

Nämen oj då måste jag ju ....

Skrivet av  Nikki
iväg och köpa tidningen *S*

Nikki
 

Även i Allas...

Skrivet av  Saras mamma
i nästa nummer (som utkommer 29)skulle det vara en artikel om tre tjejer som fått barn med downs...
kanske samma tjejer??
 

Artiklar från Familjeliv