Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten kortfilm

Skrivet av Therese m Mirakel-Leah och Super-Lukas
på en gående superhjälte finns på http://hem.bredband.net/superlukas under senaste nytt (resten e gammalt som gatan så bry er inte om det *S*)
Svar på tråden: Liten kortfilm

Vilken raket

Skrivet av  LiAg
fart han har.
Jag har bara lite kort på tjejernas sida:
http://www.babyfriends.nu/LinneaAgnes

Kramar från Linnéa och Agnes
 

Å, de är ju

Skrivet av  Therese m Mirakel-Leah och Super-Lukas
så goa. Härliga bilder! Va mycket du skrivit! Roligt att få läsa om tjejerna och ffa att få se\'rom!
 

Åhh

Skrivet av  bettis
Vilken underbart go kille du har!
 

Va söt han är där han går! *IMT*

Skrivet av  anne.h
 

Hej Therese,

Skrivet av  Lotta
Jag tror vi sågs på Loka Brunn fast vi aldrig hann prata med varandra. Det måste varit lille Lukas som vi såg som verkade väldigt framåt och som var väldigt duktig på björngång. Hur länge har Lukas kunnat gå utan stöd? Är han tidig med annat också, språk och så? Det är två väldigt söta barn du har (jag kikade i infon, visst var ni väl på Loka? känner liksom igen storasyster också!)

Hälsningar
Lotta och Emil
 

Hej!

Skrivet av  Therese m Mirakel-Leah och Super-Lukas
Jo visst var vi på Loka och det var nog min björn-Lukas, ja *S*! Jag minns en Emil därifrån oxå.

Han gick 2-3 steg när han var 15-16 mån, då kunde han även resa sig själv utan stöd. Nu de senaste veckorna har gåendet verkligen tagit fart, nu kör han bara björngång om han har riktigt bråttom. Tidig m språk? Jag vet inte vad som är sent eller tidigt faktiskt, Lukas kan teckna typ tio tecken, säger bara mamma och pappa (och dada, lala, prrrrrrrrrrrrrrrrr mm) med munnen. Men allt som allt är han en väldigt busig liten kille, klättrar (jopp, igår lyckades han komma upp på trehjulingen iaf) upp i soffan och bankar och och har sig.

Kul att kännas igen så här! Visst var det kul på Loka?

Ha\'de!
Kramar
 

Hej igen!

Skrivet av  Lotta
Låter som en härlig kille du har! Jo det var jättekul på Loka, skulle gärna åka dit då och då på något liknande. Ska ni åka på något teckenläger i sommar?

Kram

Lotta och Emil