Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla!

Skrivet av Nikki
Jag saknar er jättemycket!!!

Vi har äntligen flyttat och börjar få det riktigt fint nu så jag har inte varit på Internet på flera flera veckor vilket iofs har varit rätt skönt för jag hinner så mycket mer på kvällarna ju *S*

Vi mår alla bra och trivs jättebra i huset. Emma har fått en kompis som går på hennes dagis och som bor på samma gata som vi. De leker jättebra och Emma har varit hemma hos henne och lekt och Elin har varit hos oss.

Emma har fyllt 5 år!!! Tänk vad tiden går fort! Vi träffar talpedagogen och tränar en hel del nu. Emma har lärt sig vad hon heter i efternamn och vilken gata hon bor på och hon har lärt sig att mamma INTE heter samma som henne, pappa och Lucas! Också har hon fått en "riktig" cykel med stödhjul!!!! Fast vi får nog träna lite mer innan hon är helt säker på den men till närbutiken har hon cyklat i varje fall!!! Så det har hänt en hel del saker trots att det känns som om vi inte haft tid med barnen så mycket som vi skulle vilja.

Jag ser att det är skrivit jättemycket här och jag längtar efter att få tid att läsa allt men det hinner jag tyvärr inte idag för vi är borta just nu.

Kramisar till er alla!!!!

Nikki

Svar på tråden: Hej alla!
Inga svar finns