Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nästa helg

Skrivet av anne.h m fyra perfekta barn
ska jag till Ullared, handla lite på GeKås. :-)

Någon som bor i närheten som vill träffas? -har dock inga barn med mig Kommer åka till Halmstadstrakten också.

Åh, vet ni hur kul det är att få shoppa loss på GeKås?! Julklappar, kläder till MIG SJÄLV denna ågng, sedan kanske nåt plagg till barnen..
Min garderob passar inte längre, så jag MÅSTE ner, tur va! hihi
Svar på tråden: Nästa helg

synd du inte

Skrivet av  Helena med oscar+4till
ska till skåne, jag hade kunnat bjuda på lite fika då...
Låter kul att shoppa loss , och till sig själv! härligt.
 

Äh

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
inte så långt upp till Halland för dig väl? kom dit!!! :-)
 

nej inte

Skrivet av  Helena med oscar+4till
så långt, men får nog hålla mig hemma denna helgen.
Hade varit kul att träffa folk från nätet annars.
 

Förstår att du inte har barnen

Skrivet av  carina m Hampe
ned dig, GeKås är fantastiskt men inte med barn! Hoppas att du slipper den typ av kö in som min vännina råkade ut för för några helger sedan, 3 timmars kö för att komma in! Hon vände bilen och åkte hem till Göteborg utan någon shopping.
 

Annars har jag

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
alltid alla barnen med mig, oavsett var jag är.. :-)
De älskar att gå på GeKås, då de får kolla på saker själva, hittar de kläder så köper vi dem, det är ju så mkt billigare där.. och de plockar inte åt sig allt de ser, utan är mkt sparsamma.

Kö har jag inte tid med, har bara lördag på mig, så vi får se till att komma dit tidigt, helt enkelt. :-) -för shoppa SKA jag, har precis slängt 4 par brallor, måste ha nåt som är i rätt stl nu. :-D
 

Åh,så avis

Skrivet av  Kikki
jag blir då! Måste få tummen lös och komma ner till er snart *s*
Hmm..kanske passa på att dra en sväng till ullared när jag är i kristianstad?
 

Nänänä!

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
Ska du till Ullared så ska jag följa med, så det så!

Klart du måste komma ner, annars kommer barnen vilja ha kvar Sofia snart.. ;-) -hon är inte i vägen, direkt, de älskar henne -fast det anade du säkert redan. ;-)

*rycker till i Kikkis arm så hon ska komma loss.. nä, funkade inte..*
 

Nej,hon är min *s*

Skrivet av  Kikki
Slutar med att du har ett gäng kaniner *s*

Jag kommer till dig så drar vi ner till Ullared..låter det som en bra plan?
 

Näe..

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
inte om du dröjer länge till.. hehe
Sofia hade förresten jättekul ute i snön i dag, gjorde en massa glädjeskutt och grävde och hade sig i snön. Go o gullig hon är!

o vadå slutar med att jag har ett gäng? Klart det gör, du vet ju vad jag traktar efter just nu! ;-)

Jo, det låter som en JÄTTEBRA plan, helt klart! :-) -kan ju sova över nånstans i Halmstadstrakten, om du vill och gosa med en liten fet unge? hihi (nä, tänker inte fråga hans mamma, hon får stå ut med mig.. hehe)
 

Artiklar från Familjeliv