Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu får ni sluta

Skrivet av Linda
Hejsan!
Jag går ofta in på denna sida för inspiration och möjlighet att få bra tips och kanske dela med mig om jag har något som är värt att komma med. Jag har en pojke på 1,5 som går på dagis och det går sisådär så jag är i stort behov av att tanka på denna sida just nu. MEN den senaste veckan har det rent ut sagt varit bedrövligt tråkig läsning på sina håll. Ska ni hålla på och bråka och vara spydiga mot varandra så tycker jag att ni får hitta ett annat forum. Annars kommer ni att "skrämma bort" mig och troligtvis flera andra som tycker att denna sida är bra och trevlig!
Naturligtvis behöver ju inte alla tycka lika helatiden men försök att ha lite urskiljning med vad ni väljer att ta till er/läsa mellan raderna.
Nu kommer ju tex detta inlägg säkert att reta upp en hel del men försök att inte bli arga :-) utan rikta er energi på något viktigare.
Trevlig helg
/Linda
Svar på tråden: Nu får ni sluta

Mig retade

Skrivet av  LiAg
du inte.
Jag håller med dig.
Ha det så bra.
/Lena
 

Retade inte mig heller

Skrivet av  Gyrils mamma
för det är just anledningen att jag inte skriver här så ofta. Att denna gruppen börjar likna andra här på AFF.
 

Hej!

Skrivet av  Nikki
Jag blir inte alls arg pga ditt inlägg jag kan till och med hålla med dig om det du skriver
Jag kan i varje fall lova att inte själv starta några dumma trådar men tyst kommer jag aldrig kunna vara om någon hoppar på mig gång på gång! (tyvärr)

 

Linda!

Skrivet av  Linda S
Är det ok för dig att sätta ut första bokstaven på efternamnet för att skilja oss åt? Jag tror ofta att jag skrivit dina inlägg och blir förvirrad när jag inte alls känner igen det "jag" skrivit....
 

Håller med

Skrivet av  anne.h
trodde det var du som skrev ovan och nedan.. =)
"Linda" på detta forum för mig är Linda S.
 

Poppis namn

Skrivet av  Linda, nytt namn på gång
Hejsan!
Kul att mitt lilla inlägg inte skapade någon större debat :-) Verkar vara ett poppis namn man har också. Jag får försöka hitta en bättre signatur i framtiden...
 

Artiklar från Familjeliv