Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sofia m Björn och bebis....

Skrivet av Ellen m Embla
Ville bara säga grattis till lillebror, tjuvläsare som jag är! :)
Vilken dramatik! Hur lång har ni egentligen till förlossningen? Vad skönt att du hann in ändå!
Vilken duktig kille Björn är då! Han är bara ett par månader äldre än min Embla, hon är född den första april 2001... :)
Skickar även en uppmuntrande tanke till sambon som höll huvudet kallt hela vägen - fattar om han blev snurrig på slutet...
Många kramar och omtankar! / Ellen
Svar på tråden: Sofia m Björn och bebis....

Jaaa STORT GRATTIS till lillebror!

Skrivet av  Asereht *med nissar*
Kunde inte låta bli att snoka reda på din berättelse, jösses vilken dramatik!

Har själv haft tre snabba förlossningar men *tack och lov* hunnit in i god tid. Fast det verkar ju som du känner dig rätt tillfreds ändå. Ni klarade det ju och det blir en bra historia att berätta för barnbarnen!

Lätt avis faktiskt och läste med en klump i halsen, det är så otroligt häftigt att föda barn (fallskärmshoppning, bungyjump *prft*)!

Trots att det bara är knappt 8 månader sedan min lilla guldklimp föddes så kan jag inte låta bli att längta igen...*S*

*kram* och grattis igen!
 

Tack för era grattis!

Skrivet av  Sofia m Björn och lillebror 12/12
35 km kan vara oerhört långt en sådan gång. Konstigt nog så upplevde jag denna förlossning som mer positiv än den förra. Den var också snabb, men vi var på plats. Personalen var så nonchalant vid det tillfället. Denna gång så kände jag mig både sedd och hörd. Storebror tyckte att det var läskigt att jag åkte i väg i ambulansen. Han ville väl se hur det gick för mig antar jag, däremot skrämde jag honom inte med mina "bröl".