Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Wawa! Om julgranshuggning!

Skrivet av Magda med trean, bf 23 maj
Om du inte har varit och huggit gran vid Kvarnbacken ännu så är det dags nu, i helgen är det sista chansen. öppet både lördag och söndag fast jag vet inte vilken tid. Och hugger du imorgon så kanske vi ses :-)
Svar på tråden: Wawa! Om julgranshuggning!

Tack för tipset.....

Skrivet av  waWa *~<:o)>
...men vi köpte en nere vid cykelaffären redan förra veckan vi klär alltid granen till 3 advent men väntade till den 14 dec i år, så vår granna 3 meters gran står och redan och glittrar i all sin prakt i storstugan sedan några dagar.
Väntar du barn till 23 maj? Jag har en tjej på 8 vårar född 12 maj.
 

hmmm

Skrivet av  Magda med trean, bf 21 maj
jag undrar var du bor? Det måste ju vara i närheten av oss... du har ingen lust att hinta lite (sss nyfiken jag?). Jag bor i A-rum.
Vi ska ha lill* trean den 21 maj (blev det efter UL igår). Har en son som fyller 6 den 24 maj och en man som fyller 37 den 24 maj.. så vi samlar alltihop på samma vecka...
 

Hmm säger jag med...

Skrivet av  waWa *~<:o)>
...vi kanske känner varandra då....vi verkar vara i samma ålder också. Jag bor strax nedanför A-rum.
Vad världen är liten! Heter du Magda eller är det bara ett nick ? Om du vill kan vi maila till varandra så slipper vi avslöja oss för alla andra, man vill ju vara lite anonym här. Va spännande det här är! Fnitter!
God Jul på dig med!