Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Åhhhhh min nya häst var så snygg!!!!

Skrivet av Rosenlundskan
Det var så jättekul att importera direkt från island,och enkelt och billigt var det också.Hon är ljuvlig.Fantastiskt steg och ett huvud så man baxnar resten av kroppen är klart över medel den också.
Nu är hon så tam så jag kan klappa henne försiktigt men vi tränar varje dag.Hon hade inte haft någon kontakt med människor innan och så fick det börja med en dyngslång resa.....
Det är så kul det här tämningsjobbet så det kanske jag ska utbilda mig mer i och ha som lite extra buisness på min gård.Tror inte alla fattar att de kan få hem en häst som har 30 meters sägerhetsavstånd hela tiden.....det trodde inte jag iallafall,brinner för att bli bra på det det.....
Svar på tråden: Åhhhhh min nya häst var så snygg!!!!

Häftigt!

Skrivet av  Asereht *med nissar*
Min syster importerade häst från Irland (Tinker) det är också en ruskigt stiligt herre. :-)
 

ÅÅÅhhh jag blir sååå avundsjuk!!!!

Skrivet av  Magda med trean, bf 23 maj
Guuuud så roligt. Vad är det för stam och varifrån kommer hon? Jag vill också jag vill också....men måste hinna rida de två som finns redan, och med en bebbe till på väg så gååår det bara inte...
Var på norra Island i somras på långritt och det är ju som sagt ett annat hanterande av hästar där, inte precis bara att gå och hämta hästen i hagen... men vilket underbart lynne!
 

Min dröm är ditt liv!!! Grattisimt.

Skrivet av  Moamarika
imt
 

Artiklar från Familjeliv