Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej! Min Tilde har slutat

Skrivet av Camilla A
med blöja hon går och kisar på pottan och är jätteduktig men hon vill inte bajsa i pottan, Är detta vanligt? varför i så fall tror ni? Har försökt att sätta på blöja och talar om att hon kan bajsa i den men nu vägrar hon det med. Hon säger att hon har ont i magen och har kräkts några gånger så jag trodde hon var magsjuk först. Nu tror jag hon blivit förstoppad för jag skulle ta tempen och var full i baken och det kom lite bajs i blöjan efter det hon såg helt förskräckt ut tror hon tycke det gjorde ont. Det finns mer kvar att behöva tömma men hon vill inte utan spjärnar emot liksom. Vad ska man göra? hon måste ju få ut det.
Svar på tråden: Hej! Min Tilde har slutat

Vi mutade

Skrivet av  Anna Maria med Li
eftersom hon vägrade bajsa någonstans så köpte vi massor med färgpennor. Varje gång hon bajsar får hon en penna. Tre dagar tog det och sen slutade hon hålla sig, hon får fortfarande en penna varje gång hon bajsar på pottan/toaletten.
 

Vi mutade

Skrivet av  Anna Maria med Li
eftersom hon vägrade bajsa någonstans så köpte vi massor med färgpennor. Varje gång hon bajsar får hon en penna. Tre dagar tog det och sen slutade hon hålla sig, hon får fortfarande en penna varje gång hon bajsar på pottan/toaletten.