Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Leveföreningen

Skrivet av mskarlsen
Det verkar som en del här inne är medlemmar i rfl, vilket vi också är. Men jag har en undran. Varför hålls alla tillställningar söderut? Finns det ingen representant som vill engagera sig från norrbotten? Det luktar lite "stockholmssyndrom" över det hela. Jag har inga ekonomiska möjligheter att åka till stockholm när nåt är på gång och bidrag från landstinget är, rent ut sagt, helvetes svårt att få. Till och med omöjligt.
Svar på tråden: Leveföreningen

Vore trevligt...

Skrivet av  Elenor med Sol
om det fanns något här norröver oxå. Vi är oxå med i rfl och bor i Västerbotten. Såg på medlemsmatrikeln att det tyvärr inte finns så många när i norr, men i alla fall några. Av någon anledning fanns inte Sol med på listan, men väl en annan tjej som bor i vår by som jag inte hade en aaaaaning om att hon fanns. Vi kanske får ordna nåt själva?!
 

Hej vännen..

Skrivet av  Catarina*
har ni fyllt i medlemsblanketten att det är ok att lämna ut era uppgifter?
Hör av dig till mig så att jag får be Anki rätta till misstaget i så fall. Det är fler medlemmar i norr än vad som syns på matrikeln. I den finns långt från alla som är med, många skickar inte in medlemsblanketten så därför kan vi inte lämna ut uppgifterna. Kan vi nog råda bot på ju mer träffar vi har då alla lättare kan knyta egna kontakter.
Hoppas ni alla mår bra.
Bamse kramar
 

Jätteroligt...

Skrivet av  Catarina*
om ni vill vara med och arrangera olika saker i RFL.
Anledningen till att fördelningen på aktiviteter är så ojämnt fördelade över landet är just att det beror på var de aktiva bor. Visserligen är vår målsättning att vi ska kunna erbjuda lika mycket till alla men då vi alla arbetar på vår fritid med rfl är det svårt att få det att gå ihop. Kan inte du ringa eller maila mig så kan vi prata lite för att se om vi kan hjälpas åt att ordna något. Du når mig antingen via kansliets telefon eller på [email protected]
Hoppas vi hörs.
Vänliga Hälsningar
 

Kanon

Skrivet av  Anki
Hej på er.
Det vore kanon om det finns någon norrut som kunde vara aktiv och dra i lite tåtar, jag kommer gärna norrut. Det är precis som Catarina skriver, aktiviteten beror helt på oss själva. Själv bor jag i Hudiksvall,men inte händer det ngt här inte och det beror helt på mig själv.
Ska vi hitta på något skoj norrut??? Jag tror vi kan få ihop ett helt gäng, bara det är någon som vill eller orkar arrangera träffarna.
Kram Anki
 

Vet inte

Skrivet av  Elenor med Sol
om vi skrivit in uppgifterna som Catarina sa och om vi godkänt att de ska "publiceras", men det är OK i alla fall. Kan du kolla det Anki, och rätta till om det blivit galet nånstans. Sol Öhlund är ju "huvudmedlemmen".
 

Godkänd

Skrivet av  Anki
Hej Ellinor,
Du har inte skickat in matrikeln men jag lägger in i registret att du godkänner att vi ger ut Er familj i kommande matrikel. Det var ju tur att det kom upp nu så vi kunde rätta till misstaget. Om du hör att någon annan familj saknar sitt namn eller att det är uppgifter som inte stämmer, kontakta mig då direkt så fixar jag till problemet.

Ha det så gott!
Kram Anki
 

visa mig hur!

Skrivet av  mskarlsen
Du får gärna komma och visa mig hur jag ska gå tillväga. Hör av dig på telefon. vi står i matrikeln under linnea karlsen. kram marina
 

Artiklar från Familjeliv