Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lustigt

Skrivet av Lingling
Har ingen sett den här artikelserien?
http://www.svd.se/idag
Väntat på att ngn skulle kommentera NÅGON av artiklarna ...
Svar på tråden: Lustigt

Jag har läst...

Skrivet av  Fru Marmelad
..tyckt att en del var bra (den kvinnliga ingenjören kände jag igen mycket av hennes tankar). En del har irriterat mig gruvligt och varit riktigt dumt. Tyckte det var mest fokus på biologistmaffian (de artiklarna jag läste iaf). Rigmor gives me the creeps!
 

Nä faktiskt inte

Skrivet av  G
men tack för tipset!

Läste lite snabbt kommentarerna på Christina As artikel och blev lite rädd faktiskt. Om man tycker att debatten går upp och ner här så kan man lugna sig med att läsa där ett tag. Huvva..
 

Jo jag har läst

Skrivet av  Annika60
Jag håller med Frk Marmelad att livmoderfeministerma fick bre ut sig väl mycket... Har lite tankar men orkar inte dra dem nu. Dags att sova...
 

kanske beror på

Skrivet av  G
deras ledarskribent, Maria Abrahamsson (osäker på efternamnet)?

Att jämföra henne med Hanne Kjöller på DN gör det till ett enkelt val för mig vilken tidning jag vill ha hemma.
 

Jo

Skrivet av  Annika60
Hon är lite tröttsam... Me88888888n hon vägs upp av andra bra skribenter. DN:S ledarskribenter är för mesiga för min smak och sen har DN jordens tristaste "debatt"sida. Bara megafon för partiledares utspel... Aldrig nån spänstig debatt, bara nya svulstiga inlägg från Makten...
 

Fantastiskt

Skrivet av  Lingling
Jag hade missat den artikeln helt, undrade om ni menade Suzanne Osten eller Shere Hite och så hon Helena Eriksson Källgren;)

Så nu har jag läst den artikeln med, och fann den intressant, just det där med att kvinnor fått nöja sig medicinsk behandling avpassad efter (ofta unga) män tycker jag är ett typexempel på osynliggörande av kvinnor.

 

Intressant...

Skrivet av  ES - i farten...
... när definitionen på "göra sig så ful som möjligt" tydligen är inte göra allt för att göra sig fin...
 

Och det hamnade ju hekt fel...(imt)

Skrivet av  ES - i farten...
l
 

Artiklar från Familjeliv