Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vilken pucko-dag; hur ska det sluta

Skrivet av Lena m. Louise 030326
vaknade alldeles för sent i morse, klockan var redan 7.10. Hastar iväg till bussen, kliver på och upptäcker att sambon har sl-kortet. Bara att gå tillbaka och hämta det. Upptäcker att jag inte har någon nyckel, måste ringa på porttelefonen och väcka S och Louise så att de kan öppna åt mig.

Springer tillbaka till nästa buss, har glömt boken så jag satt och småsov hela vägen istället. Det gick en maska på strumpbyxan, jag upptäcker att jag inte rakat benen och har en superkort kjol idag. Suck. Går sakta från stationen upp till Posten IT (har projekt där nu), bäckenet håller på att gå sönder för jag sprang igår och min kropp verkar inte förstå att det är dags att bli "normal" nu.

Kommer fram till min plats; ingen dator! Jag har glömt datorn hemma! Sjukt klumpigt. Hittade en testdator i hurtsen brevid, men den har bara internet - inget annat. Tur att man har en snäll sambo, han skulle komma med datorn bara morgonrusningen lugnat sig.

Hoppas inget mer går fel nu. Blir så nervös såna här dagar.

Kram på er allihop.
Svar på tråden: vilken pucko-dag; hur ska det sluta

Lena!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Går en sak åt skogen så fortsätter det, eller? *s* Lagen om all..., du vet.

Ursäkta att jag sitter här och småler åt din morgon men det skulle så väl kunnat vara jag!

Tur att din sambo kan komma förbi med datorn!

Kram å hoppas eftermiddagen och kvällen blir lugn!
 

han är verkligen en klippa!

Skrivet av  Lena m Louise 030326
Ibland undrar jag hur jag lyckats sno åt mig denna man, han är alldeles för bra! Måste försöka få en ring på hans finger bara så att ingen snor honom.

Hur går det med pluggandet? Hur många poäng läser du? Heltid/deltid/distans? Funderar på att läsa lite pedagogik vid tillfälle (för sent att söka till hösten, men kanske till våren)...
 

Hej igen!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Jag tror nog inte att någon kommer å snor din prins! Det skulle han väl inte tillåta? *s*

Jo, plugget går bra!!! Jag har precis lämnat i B-uppsatsen så efter oppponeringen nästa vecka och de sista justeringarna så är jag klar för denna gång! Jag har pluggat 20 p på halvfart, det har gått hur bra som helst! (jag har fått högsta betyg i alla kurser hittills, de sista 4p det jag ju inte ännu)

Klart du ska plugga! Man behöver det ibland! (Om du kan behålla en hemlighet så ska jag anmäla mig till 60p\'s-kursen i höst. Jag kommer säkert inte klara av att både jobba heltid och plugga och ha småbarn men jag kan ju alltid försöka? *s* Går det så går det, liksom...)

Ha det bra!!!

Kram
 

Artiklar från Familjeliv