Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej då!

Skrivet av Anna m Elias & Selma
Vi åker till Turkiet imorgon och jag ville bara säga hej då till er alla! Hoppas ni får en underbar sommar så "hörs vi" i augusti! Och Sthlmare, vi SES, hoppas jag. *s*

Om det är några av er som vill veta mer om vår resa och inte redan har koll på min resedagbok så kan ni kolla in den här: http://www.resboken.se/users/AnnaSv
Skriv gärna en rad i gästboken så blir jag glad. *s*

Hoppas ni alla får en fantastisk sommar!!!

Kraaaam
Svar på tråden: Hej då!

Trevlig resa

Skrivet av  Cajo med Louise
Hoppas ni får det bra. Kan tänka mig att släkten längtar efter barnen, passa på och ha det lugnt och skönt.
Det har jag gjort de tre senaste veckorna då jag och Louise varit hos mormor och morfar som bor 60 mil bort. Sovmorgnar och mkt egen tid är inte jag bortskämd med. Sista veckan var min man också uppe, då passade vi på att fira bröllopsdagen lite i förväg med både restaurangbesök och hotellövernattning i Östersund. Det var första gången vi lämnat Louise över natten men det gick så bra - vi var helt lugna och trygga med att hon var med mina föräldrar och kunde verkligen koppla av tillsammans ett dygn.

Jag hoppas också vi ses i augusti

Kram
 

Bröllopsdag redan???

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Tycker det känns som alldeles nyss ni gifte er! Vad tiden går fort!!!

Härligt med restaurangbesök och hotellövernattning! Det var du värd!

Kram
 

ha det

Skrivet av  Myzan & Co
uuunderbart!
kolla in din dagbok då och då.
e lite avis, gillar Turkiet!
kramar från oss
 

jag med *s*

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
gillar Turkiet alltså.

Fast i ärlighetens namn så skulle jag gärna vilja åka på "riktig" semester någon annanstans, men det blir väl inte än på många år...

Ha så trevligt i sommar!

Kram
 

ha det så bra!

Skrivet av  Lena m Louise 030326 + Ytte bf 8/2
Hoppas du får massa tid till att bara ta det lugnt och läsa böcker och så med släkten som barnvakter!
 

det hoppas jag med

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
jag har packat ner *försöker räkna efter* kanske 7 böcker, vi får se hur länge dom räcker. *s*

Ta hand om dig och klappa magen!

Kram
 

Artiklar från Familjeliv