Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

kan d vara så

Skrivet av anonym så länge
att jag e gravid... vågar inte tro d... har så svårt att bli gravid så jag blir så besviken varje gång det inte visar nåt.Jag har så konstig mens oregelbunden. men förr förra månaden så blödde jag som vanligt mens sen efter 2v så blödde jag mer som "riktigt röd fär som blod när man gör illa sig" o då trodde dom att d kanske var missfall men tidig missfall.Men förra månaden så hade jag mens men då trodde vi att jag var gravid för jag har ändrat på mitt humör så o så mår jag illa o e yr men mensen kom ju då 3juni.Dom har kollat mina järnvärden o dom e bra. men så blödde jag igen för ca 2veckor sen men då blödde jag kanske 2dar o d var inte så mycket behövde bara ett litet trosskydd o d var mer som "riktig röd färg som blod" igen.va an d har varit men så slutade..Min yrsel e sämre o känner mig som sjösjuk o mår illa.Mina bröst har blivit så ömma... min kropp har svullnat upp lite. men igår kväll så började mitt högra bröst läcka.
Det var ju nästan 16mån sen jag fick barn kan d finnas kvar som läcker eller kan d vara så att jag e gravid????

Vill verkligen va d men vill ej hoppas.men man undrar ju vad det är???
Svar på tråden: kan d vara så
Inga svar finns