Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En till på gång

Skrivet av Hulma m Totil
Tänkte bara berätta att det väntas tillökning här. Efter 18 månaders försök med Totil räckte det med två denna gång. Lite förvånade är vi, men det känns jättebra. 6 april är BF.

Har det även annars kanonskönt med lång sommarledighet, äntligen varmt och skönt nu. Totil har lekt massor med mormor och morfar, farmor och farfar. Nya favoritleken är att kasta stenar i vatten. Idag var vi och badade, han tyckte det var kanonkul.

Hoppas alla andra har en lika skön sommar!
Svar på tråden: En till på gång

grattis!

Skrivet av  Lena m Louise
Ska ju ha i början av februari så då är vi två som väntar... Det är först nu i vecka 14 som det börjar sjunka in och jag börjar bli förväntansfull, innan dess har jag mått illa och känt mig allmänt skeptisk. Nu ser jag fram emot det. Men det är förfärligt vad alla tycker det är tätt, speciellt äldre.
 

grattis båda!

Skrivet av  Anne o Veera
Oj här går det undan! GUD vad spännande- stort grattis till er båda supermammor!
Jag själv nöjer mig med ett barn- tills vidare i alla fall...
 

Vad kul....

Skrivet av  Sanna och Nora 18/2
man får gratulera!!! Sitter här med en jättekula och svettas i värmen. Bara sex veckor kvar....
 

Grattis...

Skrivet av  Camilla med Emma
det är verkligen många som väntar tillökning nu...va kul! Hoppas att din graviditet kommer att gå bra o att du mår bra...

Kram!
 

Grattis!

Skrivet av  mackan m Josephine
vad kul att det gick snabbare denna gång!
 

grattis till bäbis-mage :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Superstort grattis!

Skrivet av  Sofie m Lukas
Lycka till med nästa vårbebis och hoppas du får må bra nu under graviditeten.
 

Grattis!

Skrivet av  ulrika m Hedda o kludden v 23
här ploppar det fram nya magar till höger o vänster ;-)
Jätteskoj!
Lycka till o sköt om dej!
 

Grattis till bebisen!! (imt)

Skrivet av  Anna m Vendela & Evelina
,
 

GRATTIS!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Härligt att det gick fort denna gång! Lycka till!!!

Kram
 

Grattis till lilla syskonet! *imt*

Skrivet av  Nico med Tindra 1/3-03
...
 

Tack för alla gratulationer!

Skrivet av  Hulma m Totil
Känns fortfarande bra här, även om ett lätt illamående dyker upp då och då, speciellt om jag inte äter regelbundet. Och det kan nog bli lite jobbigt då och då i höst att gå hemma med lilleman och mage.

Men det är kul att vara gravid!
 

Mer grattis!!! *imt*

Skrivet av  madele o Tova
*
 

Grattis - och jag följer med!

Skrivet av  samtson med Matilda-03
Själv är jag också gravid med bf 18/4. Första barnet heter Matilda och är född 030308. Så vi kommer följas åt! Det var jätte länge sedan jag var ute på detta forum, men nu ska jag börja surfa igen - både här och i min andra grupp. Vi ses!