Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

barnvaktspremiär... + UL

Skrivet av Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
imorgon förmiddag ska en kompis sitta barnvakt med sin 2,5 åring i 2 timmar på förmiddagen då jag ska på ultraljud med yttepytte. Louise har bara haft farmor som barnvakt tidigare, hoppas naturligtvis att det går bra...
Svar på tråden: barnvaktspremiär... + UL

berätta

Skrivet av  Myzan & Co
hur det gick med barnvakt och UL sen *nyfniken*
är övertygad om att det kommer gå superbra :)
kramar från oss
 

rapport...

Skrivet av  Lena m Louise 030326
Ultraljudet gick mycket bra. Allt såg fullständigt friskt och bra ut och det känns otroligt skönt. Barnmorskan var superproffsig och berättade exakt alla detaljer av vad man såg och gick igenom varenda liten kroppsdel. Jag blev alldeles blöt i ögat för det var så fantastiskt. Så fick jag reda på att moderkakan ligger framtill och det förklarar att jag inte känt några sparkar fastän jag är i vecka 19. Igår när vi var på bio kände jag de första kickarna, förmodligen fick bäbisen en sockerchock av allt godis.

Barnvaktandet gick också bra, de gick till lekparken längre bort. Efter ett par minuter hade hon blivit ledsen så då hade de gått hemåt igen. När hon kom till sandlådan utanför oss lugnade hon sig så då satte de sig och lekte där. Sedan hade allt varit frid och fröjd tills vi kom. Skönt att det fungerar tycker jag.
 

va skönt

Skrivet av  Myzan & Co
att läsa att allt funkade br :)
kramelikram
 

Artiklar från Familjeliv