Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill ni se början på Patriks rum?

Skrivet av Maria & Patrik + 2 stora
Jag håller fortfarande på att måla på väggarna. Av nån anledning så är det himla svårt att sluta måla dit nya grejer hela tiden. *L*
Jag lade lite snabbt upp bilder på libero under galleriet. http://baby.libero.se/Modeen/
Användarnamn är: Välkommen
och lösen: in

Jag håller på med en sjöjungfru. Maneter har jag inte gjort några för jag har ingen aning om hur jag ska göra dem för att de ska bli bra.
Svar
kommer inte
in på er hemmis :(
e juh bara sååå nyfniken...
kramar från oss
Skrivet av  Myzan & Co
Inte jag heller
Är oxå nyfiken på eran hemmis.

Kram
Skrivet av  Sandra m. Melinda
Fel lösen, sorry!
hit ska vara lösenordet inte in.
Skrivet av  Maria & Patrik + 2 stora
Jätte fint!!!
Melinda skrev en liten hälsning i gb.
Skrivet av  Sandra m. Melinda
Vad häftigt!
Var inne och tittade på bilderna och det var väldigt fint. Själv har jag också precis målat klart Gabriellas rum i en varm gammelrosa färg och visst är det kul när man börjat!

Har inte varit inne här på ett tag, det har varit mycket förkylningar med dagisstart kombinerat med mycket arbete. Ha det så bra!
Skrivet av  Jesse med Gabriella 030325
Åhh vad du är duktig
det ser jättebra ut tycker jag.
Skrivet av  Cajo m Louise
Tack alla!
Vad gulliga ni är. Sedan är det nästan larvigt vad kul det är att läsa era hälsningar i gästboken. Jag har aldrig haft en hemsida med gästbok tidigare, men nu förstår jag tjusningen. Jag blir alldeles glad i hela kroppen när jag ser en ny hälsning.

Ni får komma ut hit till Västerhaninge när allt är klart med bollhav och rutschakana så kan barnen leka. *L*
Skrivet av  Maria & Patrik + 2 stora
jaaaa
vi vill leka :)
kramar från oss
Skrivet av  Myzan & Co