Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Varför så slött här?

Skrivet av Anne
Det är inte mycket att läsa här nuförtiden- var håller alla hus??? hallo, hallo!!!
Svar på tråden: Varför så slött här?

jag

Skrivet av  Myzan & Co
tror alla är på "vårbarn 03", inte så mycket fart där heller men mer än här iaf :)
kramar från oss
 

Dåligt med tid?

Skrivet av  Maria & Patrik + 2 stora
De flesta har väl börjat jobba nu och kanske inte har lika mycket datortid numera. SJälv hängerjag ganska ofta på ankomst 2005/07 då det är ett småsyskon på gång. *L*
Patrik har varit hemma i 2 veckor nu pga diareer och vi väntar på svar på bajsproverna som vi lämnat. Det har gett väldigt lite datortid då både jag och maken studerar och vi har fått dela dagarna mellan oss. Den som har Patrik får sköta hemmet så gott det går och den som studerar får plugga i lugn och ro. Sedan byter vi.
Om inte bajsproverna visar nåt så får vi se vad läkaren hittar på. Antagligen blir det nån form av allergiutredning.
 

GRATTIS Maria!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Vad roligt att du är gravid!

Lycka till med allt och hoppas Patrik blir bättre i magen!

Kram
 

grattis

Skrivet av  Myzan & Co
till bäbismagen vännen :)
va roligt!
kramar från oss
 

Grattis!

Skrivet av  Nilla med David och Maja
vad kul med en liten till!
 

så kul

Skrivet av  malla m. ella
grattis till bäbismagen! Kul med ett syskon.
 

Jättestort grattis från oss!

Skrivet av  Sofie m Lukas
Vad kul med en ny bebis. Hoppas du mår bra! Jag måste säga att jag själv har börjat bli lite sugen igen...fast jag känner fortfarande att jag inte hämtat mig riktigt ännu från allt det jobbiga som spädbarnstiden innebar. Fast det kanske man aldrig känner att man gör!?=)
 

Grattis!!

Skrivet av  Annika med Viktoria + bf 17/7
vad kul,vi ses på 05/07
 

Tack!

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
De tär jättekul. Vi har inte berättat för barnen än, svärmor vet men inte svärfar med sambo. Nu får vi bara hålla tummarna för att allt går bra.
 

Grattis!

Skrivet av  Hulma m Totil +
Hoppas allt går bra både med Patriks diarre och den lille i magen!
 

Grattis...

Skrivet av  Camilla med Emma
va roligt att få vara gravid igen! Kram till dig!
 

grattis!

Skrivet av  Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
Och tråkigt med diarré! Hoppas det inte är någon allergi...
 

Jag är här!

Skrivet av  samtson med Matilda-03 och bf 12/4
Kikar in flera gånger om dagen, men eftersom det är så tyst kanske folk inte läser? Själv är jag gravid igen och har en "ny" grupp och hur det än är finns det mycket att ventilera när barnen är i magen...
 

grattis

Skrivet av  Myzan & Co
till dig oxå\' - tror inte jag sagt det nämligen :)
va skoj, vännen!
kramelikram
 

Grattis från oss!!*imt*

Skrivet av  Sofie m Lukas
.
 

Garttis

Skrivet av  Annika med Viktoria + bf 17/7
det verkar vara många nygravida från mars gruppen!!
 

Grattis till dig oxå!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Vet inte om jag redan grattat men en extra gång kan ju inte skada. =)

Kram
 

Grattis till dig också...

Skrivet av  Camilla med Emma
det verkligen vimlar av vårbarnsmammor som är gravida igen! Kul!

Kram!
 

Grattis!! *imt*

Skrivet av  Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
.
 

Åh vad gulliga ni är!

Skrivet av  samtson med Matilda-03 och bf 12/4
Tack för alla grattis!
 

Har ingen dator längre... :(

Skrivet av  Lollo m Nils
Jodå, jag är faktiskt in här lite då som då. Men det är på långa vägar inte lika ofta som förr, då man var hemma. Då var det ju typ en gång om dagen! Jobbar 100% och när det väl är lugnt på kvällen hemma så går inte det, för vi har ingen dator längre. :(
Just nu är det fredag eftermidddag och rätt lugnt på jobbet faktiskt. Så som sagt, det kanske inte blir så ofta nu för tiden för nån av oss.

Nils mår för övrigt finfint, röjjer runt som man ska i den här åldern! Annars är det pappa som har stenkoll på det mesta nu för tiden efter som det är han som är hemma nu, 50%. Själv åker jag till jobb klockan 0700 och är hemma 1800 så jag får mest "utskällningar" av Nils i form av nypningar och bitningar. Snacka om dåligt mammasamvete! :(
 

jag läser alltid...

Skrivet av  Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
och skriver ju en del så mitt samvete är rent ;-)
 

läser

Skrivet av  Mia med Emma & Theo
men skriver inte så mycket...
Jobbet och barnen tar väldigt mycket tid och tiden som blir över försöker jag bara försvinna och laga min depression. Orkar därför inte svara på så många inlägg, men jag läser första inlägget i varje tråd i alla fall.
 

Hej på dig!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Jag jobbar och pluggar och tittar in här när jag har lite tid över.

Ska försöka skriva lite ibland oxå. =)

Kram
 

Jag är ju en av dem

Skrivet av  Hulma m Totil +
som faktiskt skrev mer när jag jobbade, där sitter jag framför datorn och kan slänga in ett inlägg när som helst (eller lite för ofta ;o)), men här hemma är det mycket större projekt att koppla upp. Så vi får väl se om jag skriver mer om några veckor när jag börjar jobba igen.

Annars är min erfarenhet att det kan bli lite ond cirkel, om inte så många skriver blir det så tyst att ännu färre skriver. Så det är bra att du skriver iallafall!
 

Hej..

Skrivet av  Camilla med Emma
jag hinner inte gå in på Aff så ofta som tidigare relaterat till jobb o att Emma är på dagis, så tiden men henne hemma är mer värdefull än att sitta framför datorn o glo. Skulle verkligen vilja hinna med både ock men det gäller att priortiera (eller hur det stavas)...

Men jag tänker på er och speciellt till Madele o Tova, borde nog ta mig i kragen o skicka ett mail till er! Kram till er alla!
 

Jobbar

Skrivet av  Bettina
Jag har börjat jobba för tre veckor sen och har inte tid att sitta mycket framför datorn. Jag håller mest till på vårbarn eftersom det är mer fart där men är även kvar här på ankomst 2003/03 och ibland på vinterbarn 00/01.
 

Artiklar från Familjeliv