Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu ska vi till doktorn...

Skrivet av Anna m Elias & Selma
... Selma har varit förkyld och HOSTAT i gott och väl tre veckor men nu i helgen har det blivit värre. Hostan har liksom "krypit ner" och hon hostar tills hon spyr. =(

Vi fick en läkartid ikväll kl 19 så det är väl lika bra och låta dom lyssna på henne. Troligtvis är det "bara ett virus", as usul, men ändå...

Trevlig kväll!

Kram
Svar på tråden: Nu ska vi till doktorn...

ignorera min stavning

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
jag har för bråttom, as usuAl. =)
 

Stackars...

Skrivet av  Annika med Viktoria + bf 17/7
Vad bra att ni fick läkartid, det är ju skönt att de lyssnar på henne och ev ger någon medicin.
Hoppas det går bra, och att Selma kryar på sig!!
 

Känns alltid bättre

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
efter man har varit hos läkare och kollat så det inte är nåt annat än en vanlig förkylining iaf. De kanske kan skriva ut nån bra hostmedicin till henne så hån slipper hosta så hon kräks iaf på natten.
Håller tummarna för att allt ser bra ut.
 

Jobbigt....

Skrivet av  Nilla med David och Maja
är det när de hostar tills de kräks... David gör också det. Hoppas att ni får nån dundermedusin!
Vi har varit friska ALLLIHOPA i TVÅ dagar! Rekord känns det som!
*kram*
 

halloj

Skrivet av  Myzan & Co
hoppas ni fick nån hjälp!

annars så tipsar (läs tjatar) jag om Timjansirap (beställningsvara på Apoteket) sååå bra mot hosta!!!

krya på er kramar i massor
 

ang. hosta

Skrivet av  Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
Louise fick Mollipect förra året och det har hjälpt oss fler än en gång. Hosta ska man helst försöka medicinera ganska tidigt så att de inte hostar sönder slemhinnorna för då blir det snarare värre än bättre. Så nu ger vi Mollipect redan de första dagarna av hostan (hon hostar alltid vid förkylningar) och Louise har klarat sig från långvarig hosta sedan dess. "Mollymolly" är vår räddare i nöden! Dessutom räddar den hela familjens sömn...
 

vi

Skrivet av  Myzan & Co
har oxå\' Mollipect hemma men Timjansirap rockar *ler*
på våra killar hälper den mycket bättre än "mollymolly".
kramelikram
 

Artiklar från Familjeliv