Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillkännagivande

Skrivet av madele o Tova och "nån mer"
Tova ska bli storasyster i början av Juli nästa år!

En motvillig storasyster för hon vill minsann INTE ha någon bebis, och hon vet ju vad hon vill! ;-)
Hoppas hon ändrar sig tills det är dags.

Hej och hå!
Svar på tråden: Tillkännagivande

Stort grattis!!

Skrivet av  Annika med Viktoria + bf 17/7
Vad kul med en till julimamma!!
Vi får hoppas att Tova ändrar sig, Viktoria älskar bebisar just nu. Fast det är nog en annan sak när hon inser att hon måste dela med sig av sambon och mig!!
 

Jättegrattis från oss!! *imt*

Skrivet av  Sofie m Lukas
,
 

Ja,

Skrivet av  madele o Tova
Lite Ågren har man allt mot den stora.
Grattis till dig! Vad kul då ses vi på ankomst 0507, har inte gett mig tillkänna ännu, skriver under anonymt nick, blev upptäckt av en kompis som givetvis avslöjade mig, så jag håller mig lite i bakgrunden en stund till.
 

Skulle ju vara grattis till Madele!

Skrivet av  Sofie m Lukas
Fast självklart grattis till Annika också!
 

Tackar

Skrivet av  madele o Tova
tackar!
 

Wow! Super-grattis!!!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Vad roligt för er! Blir en bra present till 1-års-firandet av bröllopsdagen då. *s*

Kramar i mängder!!!
 

Ja, eller

Skrivet av  madele o Tova
en anledning till att ställa in/glömma bort firandet av bröllopsdagen. Blev snuvad på bröllopsresan till Maldiverna för andra ggn :-(. Det är inte meningen att vi ska åka dit, och jag nöjer mig med en vecka i Grekland då barnen är lite större! :-)
Lär behöva tips och råd från min supermammaidol vad det lider... Hehe

Kram
 

Grattis!

Skrivet av  Erica
Skrev en del när jag var gravid i dena snackgrupp....
Läste väl mest..
Jag ska också få en till i mitten av juni...och min dotter bara älskar dockor och bebisar..pekar ofta på min mage som inte syns än och säger bebis!
Säger din dotter verkligen att hon inte vill ha någon bebis!!
Hihi ja de vet vad de vill de små liven!
Jag håller till lite i ankomst 0506 nu...
det är så kul detta med att åter få ett barn....fast jag varit sjukskriven sedan v6 och mått riktigt riktig illa..eller mår ska jag skriva!
Ciao och lycka till!
 

Krya på dig och Grattis!

Skrivet av  madele o Tova
Hoppas illamåendet släpper. För mig blev det 9 månaders kräksjuka med Tova, men denna gång släppte det för ca en vecka sedan. Så skönt! Nu har jag uselt blodtryck ist och svimmar då och då. Nåväl, det är värre att må dåligt! Krya på dig!
 

grattis!!!

Skrivet av  Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
Välkommen till ligan! Själv är jag i vecka 33 och väntar på syskon i februari. Juli tror jag blir superbra, kan lugnt säga att det är en pärs att sätta på vinteroveraller och leka i snön med svullomage!
 

Tänkte inte på det...

Skrivet av  madele o Tova
men du har ju rätt i att det blir lättare att hantera den stora utan vintermundering... Jag har bara oroat mig för alla stängda BB och förlossningsavdelningar i Juli, HUR korkad får man bli så man föder barn på sommaren, i Sthlm!!!???
Snart dags för dig, spännande! Kämpa på!
 

Grattis Madele

Skrivet av  Cajo med Louise
Vad roligt!
Tova ändrar sig nog ska du se.
Louise är supergullig med bebisar, men inte får hon någon för det ;-)

Kram

 

Taskigt!

Skrivet av  madele o Tova
Tycker jag! ;-)
Du som ändå drog igång mina funderingar på nr 2 för en evighet sedan... Jag hade äntligen bestämt att 1 räckte då denne lill* såg till att fastna, så kan det går!
 

ett jätte

Skrivet av  Myzan & Co
grattis till er :)
åh, va roligt!
klart Tova kommer bli en superstolt storasyster *ler*
kramar från oss
 

Tack

Skrivet av  madele o Tova
och hoppas du har rätt, Tova är ju så hiiiimla envis men jag pratar om bebisen varje dag och hoppas att jag ska kunna få henne att bli lite positiv så småningom hihi.
 

Grattis!

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
Patrik älskar bebisar och småsyskon är på väg den 4/7 enligt beräkningarna. Hoppas det håller i sig och att Madelene hinner ändra sig.
 

Grattis!

Skrivet av  Hulma m Totil +
Hoppas allt går bra!

Själv har jag kommit ända till v 25. Totil gillar bebisar, men man vet ju inte hur det blir när det kommer en i huset.
 

Artiklar från Familjeliv