Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blir ingen bebis

Skrivet av madele o Tova
För jag fick missfall i v 12+2, på kvällen före julafton. Får se om vi gör nytt försök, man är ju lite inställd och sugen nu. Tova har dessutom blivit bebisfrälst efter min hårda kampanj, så just nu vet hon inte om Tomten eller om nästkusinen 2 mdr gammal var julens höjdpunkt!
Svar på tråden: Blir ingen bebis

Näääee, vad tråkigt

Skrivet av  Anna m Vendela & Evelina
Din stackare, dagen före julafton dessutom!

Tänker på dig!!

Kram
 

Fy vad tråkigt

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
Vi skulle ju ha nästan samtidigt. Hoppas allt blir bra vad ni än bestämmer er för.
 

åh nej

Skrivet av  Myzan & Co
va trist vännen :(

hoppas ni mår bra efter omständigheterna men ditt inlägg andas framtidstro iaf!

håller tummarna att du, så snart du är redo, är gravid igen!

kramar i massor
 

vad tråkigt!!

Skrivet av  Annika med Viktoria + bf 17/7
På nåt sätt lurar man sig att tro att man klarar sig när man passerat det magiska 12+0.

Du verkar ta det på ett bra sätt!

JAg hoppas att det flyttar in en frisk liten bebbe hos dig, när ni känner er redo!
 

Näää! Vad tråkigt!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tänker på dig och hoppas att du mår relativt bra under omständigheterna. Krama Tova lite extra från mig och Gott Nytt År!

MÅNGA kramar från
 

Vad tråkigt.

Skrivet av  Hulma m Totil +
Hoppas du mår bra, och att det går bra om ni gör ett nytt försök!
 

Va tråkigt...

Skrivet av  Camilla med Emma
visste inte att du försöker att få ett barn till faktiskt...har missat detta totalt. Ännu tråkigare är ju att du nu mot all förmodan fått missfall.. Hoppas att ni försöker igen eftersom ni nu är inställda på detta.

Saknar vår mailkontakt, men man hinner inte med så mycket nu förtiden. Lycka till och en god fortsättning på det nya året. Många kramar från oss här nere i det blåsiga Malmö.....
 

Vad ledsamt!

Skrivet av  Sofie m Lukas
Det var jättetråkigt att höra. Hoppas du är OK och att det går bättre nästa gång om ni försöker igen.
 

Åh vad tråkigt

Skrivet av  Cajo med Louise
Jag är verkligen ledsen för er skull.