Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er alla! *långt*

Skrivet av Cecilia med Tyra och Svante
Det var ett tag sedan jag var här. Eller rättare sagt ett väldigt lååångt tag sedan jag var inne på ankomst 2003/03. Jag vet att en del av er minns mig *ler* men säkerligen så är det många här som inte har en aning om vem jag är. Så här kommer en liten presentation.
Jag heter Cecilia är gift med Filip och mamma till Tyra snart fyra år och så lilla Svante som är född mars 2003. Jag jobbar som skådespelerska, nu senast med julkalendern "Höjdarna" där jag bla spelade Ester och Luleå.
Vi bor trångt på Södermalm tillsammans med våra två mycket små hundar och letar febrilt efter en större lägenhet.