Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dåliga nyheter!

Skrivet av Jonathan
I dag ringde neurologen från Umeå.Han berättade om sista DT:n,dom hade sett någonting i lilla hjärnan som inte var där förut.Lilla hjärnan går ner i ryggmärgen (det visste vi),det är visst väldigt vanligt. Men nu såg han en knöl,han sa tumör,systa eller ev.en vätskesamling p.g.a en infektion.Vi hoppas naturligtvis på det sista.Det kunde vara orsaken till att han spyr och mår illa också orsaken till scoliosen.Vi ska träffa honom om ca.2-3v.Därför ställer vi in Umeåbesöket till veckan och fotoperationen.Vi tar det senare.Det känns lite tungt,men vi hoppas på det bästa och kanske allt löser sig.Annika .
Svar på tråden: Dåliga nyheter!

Kramar

Skrivet av  peter56
Jag är urdålig på att ge tröst i såna här situationer. Men jag hoppas verkligen att det är en infektion och att allt går bra.

Många kramar från Tumba!
 

Jag kan tänka mig..

Skrivet av  Molle
att allt känns tungt just nu.
Hoppas att allt löser sig till det bästa.
Vi skall tänka på er!
***Många kramar***
 

Tankar

Skrivet av  Viggos mamma
Det är oerhört jobbigt med tråkiga nyheter. Det känns tungt, det vet jag. I somras fick vi besked om att Viggos hjärna var underutvecklad- neurologen från Umeå ringde. Men det visade sig tillslut att det var en "vanlig" rmb-hjärna. Men jag kan tänka mig att det är mängder av tankar som susar just nu. Om du vill kan du mejla mig på:
[email protected]

Jag hoppas verkligen att det "bara" är en infektion. Det känns länge med 2-3 veckor, men ja.. vi får hoppas på det bästa.

Mängder av tankar till er.

Kram
Viggos mamma, Elisabeth